EA به دنبال انتشار نسخه موبایل بازی Apex Legends است

Apex legends

با توجه به موفقیت‌ها و رکوردشکنی‌های بازی رایگان Apex Legends ساخته استودیو Respawn Entertainment، کمپانی Electronic Arts به عنوان ناشر بازی تصمیم گرفته است که نسخه موبایل این عنوان را نیز منتشر کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers در آخرین گزارش مالی منتشر شده از سوی EA، این کمپانی اعلام کرده است که علارغم این که تنها کمتر از 4 ماه از زمان عرضه Apex Legends می‌گذرد، این بازی با رسیدن به بیش از 50 میلیون بازیکن در طی دو ماه گذشته به سریع‌ترین بازی جدید در حال رشد تاریخ این کمپانی تبدیل شده است. EA در گزارش خود اعلام کرده است که به دنبال عرضه Apex Legeds بر روی پلتفرم‌های جدید مانند موبایل و همچنین به دنبال انتشار بازی در مناطق جدیدی مانند چین و کره است.

در کنار خبر عرضه نسخه موبایل بازی، EA در گزارش خود از افزایش 30% کاربران EA و پلتفرم اصلی بازی به لطف بازی Apex Legends خبر داده است. تداوم موفقیت بازی، باعث شده است که استودیو‌ Respawn Entertainment و EA به دنبال اضافه کردن فصل ها و ویژگی‌های جدیدی مانند محتوای غنی برای بتل پس و شخصیت‌های جدید به بازی باشند. انتظار می‌رود که اطلاعات جدید از فصل دوم بازی در جریان رویداد EA Play 2019 منتشر شوند.

بازی Apex Legends در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 در دسترس است.