مدیر اجرایی EA: بخش Firestorm باعث شده است که بیش از 1 میلیون نفر از بازیکنان Battlefield V به تجربه دوباره بازی روی بیاورند

Battlefield V

بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) مدیر اجرایی و مالی کمپانی Electronic Arts و آندره ویلسون، مدیر عامل این کمپانی درباره موفقیت Firestorm، بخش بتل رویال بازی Battlefield V صحبت کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot یورگنسن درباره Firestorm می‌گوید:

"Firestorm باعث شده است که بیش از 1 میلیون نفر از بازیکنان Battlefield V به تجربه دوباره بازی روی بیاورند."

حالت بتل رویال Battlefield V با همکاری Criterion و Dice توسعه پیدا کرده است. این بخش بزرگترین نقشه تاریخ سری بازی‌های Battlefield را در خود دارد و به و مشابه دیگر بازی‌های مانند Apex Legends، PUBG و Fortnite بازیکنان باید برای رسیدن به عنوان آخرین بازمانده در آن تلاش کنند.

آندره ویلسون، مدیرعامل EA نیز درباره موفیقت این بخش از بازی در هفته اول انتشار آن گفت:

"Firestorm به بزرگترین رویداد لایو سرویس Battlefield تبدیل شده است."

عرضه Firestorm باعث شده است که تعداد کاربران فعال بازی در مقایسه با یک هفته قبل از انتشار این بخش، 60 درصد افزایش پیدا کند. در آینده نیز Battlefield V میزبان دو لایو سرویس به‌روزرسانی شامل ماموریت‌ها و نقشه‌های جدید خواهد بود که در فصل‌های تابستان و پاییز در دسترس قرار می‌گیرند. برخی از محتویات این دو آپدیت در رویداد EA Play 2019 نمایش داده خواهند شد. Battlefield V در اکتبر سال 2018 عرضه شد و در طی ماه به فروش بیش از 7 میلیون نسخه رسید. اتفاقی که برای EA کمتر از حد انتظار بود. ویلسون در گزارش مالی که EA روز گذشته منتشر کرده است درباره این که بازی چگونه بازی می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد گفت:

"اگر حالت بتل رویال همراه با بازی در دسترس قرار گرفته بود، شاید Battlefield V عملکرد بهتری پیدا می‌کرد."

این بازی در حال حاضر بر روی PC، Xbox One و PS4 در دسترس است.