سرویس EA Access در اوایل تابستان به PS4 خواهد آمد

سرویس EA Access در اوایل تابستان به PS4 خواهد آمد

EA Access برای دارندگان کنسول PS4 هم در دسترس قرار می‌گیرد. با شروع ماه جولای (تیر ماه)، دارندگان PS4 قادر به خرید اشتراک سرویسی خواهند بود که پیش از این برای Xbox One و PC در دسترس بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، مت بیلبی به عنوان یکی از معاونان EA در بیانیه‌ای گفت: "با سرمایه‌گذاری ما برروی سرویس‌های دیجیتال و اشتراکی، در دسترس قرار دادن بازی‌های خود برای مردم بیشتر در هر دو کنسول فرصتی هیجان‌انگیز است. ما هدفی داریم تا به بازیکنان انتخاب بیشتری برای امتحان کردن و بازی کردن عناوین ما در هر کجا و هر روش که بخواهند ارائه دهیم و خوشحالیم که این خدمات را به PS4 می‌آوریم."

در PS4 می‌توانید اشتراک ماهانه 5 دلاری یا سالانه 30 دلاری را خریداری کنید. با داشتن این اشتراک، شما به بخش زیادی از بازی‌های EA مثل FIFA 18 ،Titanfall 2 و Star Wars Battlefront II به‌طور رایگان دسترسی خواهید داشت. مشترکین این سرویس همچنین از 10 درصد تخفیف در خرید تمام بازی‌های دیجیتالی EA و همچنین گسترش‌دهنده‌ها و آیتم‌های درون بازی‌های آن‌ها بهره‌ می‌برند. شاید قابل توجه‌ترین ویژگی EA Access، قابلیت Play First Trials باشد که به شما اجازه تجربه 10 ساعت از بازی‌های این شرکت را قبل از عرضه رسمی آن‌ها می‌دهد.

فعلا تنها بازی جدیدی که به ویژگی Play First Trials در آینده اضافه می‌شود، Madden NFL 20 است. با این وجود، بازی‌های جدید دیگری در آینده نزدیک عرضه خواهند شد که به احتمال زیاد در این قابلیت در دسترس قرار می‌گیرند. استودیوی Respawn در پاییز امسال قصد عرضه بازی داستان‌محور Star Wars: Jedi Fallen Order را دارد. آن‌ها همچنین چندین پروژه مربوط به Titanfall را در دست ساخت دارند. عناوین ورزشی سالانه دیگری مثل FIFA و NHL و NBA Live را هم در نظر بگیرید.