نسخه Switch بازی‌های Biomutant و Darksiders 2: Deathinitive در وبسایت خرده‌ فروشی EB Games لیست شدند

Biomutant

در حالی که پیش از این اعلام شده بود بازی Biomutant تنها بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 عرضه می‌شود اما خرده فروشی EB Games کانادا نسخه Nintendo Switch این بازی را در وبسایت خود قرار داده است. این وبسایت همچنین نسخه Deathinitive بازی Darksiders 2 را نیز بر روی این پلتفرم هیبریدی لیست کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech به مانند دیگر نسخه‌های بازی، Biomutant با قیمت 59.99 دلار برای این کنسول لیست شده است. تنها تفاوت نسخه Switch بازی با دیگر نسخه‌ها تاریخ در نظر گرفته شده برای زمان عرضه این نسخه از بازی است که مطابق اعلام این سایت در 30 مارچ سال 2020 خواهد بود در حالی که نسخه های دیگر برای عرضه در سال 2019 برنامه‌ریزی شده‌اند. هرچند که به نظر می‌رسد زمان اعلام شده نمی‌تواند تاریخ عرضه دقیق بازی باشد اما می‌توان گفت که اگر قرار باشد نسخه Switch برای بازی منتشر شود احتمالا بعد از دیگر نسخه‌های بازی عرضه خواهد شد. با توجه اطلاعات منتشر شده بر روی صفحه بازی Darksiders 2: Deathinitive در این فروشگاه، زمان انتشار نسخه Switch بازی برای عرضه در 30 آگوست سال جاری (8 شهریور) برنامه‌ریزی شده است. این موضوع در حالی است که اخیرا THQ نسخه Warmastered بازی Darksiders را برای Switch عرضه کرده بود.

باید توجه داشت که لیست شدن نسخه Switch بازی در این وبسایت نمی‌تواند تایید رسمی برای عرضه این نسخه از بازی‌ها باشد چرا که THQ Nordic به عنوان ناشر این دو عنوان هنوز به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرده است. با این وجود این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که چنین خرده‌فروشی‌هایی با توجه به سابقه‌شان در فاش کردن اخبار عرضه نسخه‌های مختلف بازی‌ها بر روی پلتفرم‌های مختلف که اغلب در نهایت به طور رسمی تایید می‌شدند، تا حدودی قابل اطمینان هستند. با این وجود با توجه به آغاز رویداد E3 2019 در ماه آینده می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خبر عرضه و یا عدم انتشار نسخه Switch بازی‌ها به طور رسمی اعلام شود.