Crystal Dynamics با ساخت بازی ویدیویی Avengers به دنبال کسب عنوان بهترین بازی سال است، بازی داستان محور خواهد بود

Crystal Dynamics با ساخت بازی ویدیویی Avengers به دنبال کسب عنوان بهترین بازی سال است، بازی داستان محور خواهد بود

چند سال پیش بود که Square Enix از همکاری با Marvel در ساخت پروژه بلند پروازانه بازی Avengers خبر داد. از آن زمان تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر می‌برد اما آگهی شغلی جدیدی که به تازگی توسط Square Enix منتشر شده جزئیاتی از داستان و هدف کلی این عنوان را فاش کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRant، توسعه دهنده بازی ویدیویی Avengers یعنی استودیو Crystal Dynamics در حال حاضر به دنبال جذب یک کارگردان روایت است. این شخص مسئول ساخت "تجربه‌های خاطره‌انگیز، احساسی و سینمایی" خواهد بود. بر اساس این توضیح با قاطعیت می‌توان گفت که Avengers استودیو استودیو Crystal Dynamics عنوانی داستان محور است. در توضیحات این آگهی شغلی همچنین اشاره شده که بازی Avengers دارای "عناصر روایی گیم‌پلی" خواهد بود و بار دیگر تاکید شده است که وظیفه کارگردان روایت این بازی خلق یک تجربه گیم پلی احساسی است.

جزئیات دقیقی از داستان بازی ویدیویی Avengers در حال حاضر در دسترس نیست اما همانطور که اشاره شد آگهی شغلی Crystal Dynamics جزئیات بیشتری از این بازی را به اشتراک گذاشته است. این آگهی شغلی نشان می‌دهد که Crystal Dynamics با ساخت Avengers به دنبال کسب عنوان بهترین بازی سال است. در بخش پایانی توضیحات موقعیت شغلی کارگردان روایی این بازی اشاره شده است که فرد مورد نظر باید نسبت به بازی‌های ویدیویی اشتیاق داشته و به دنبال کسب عنوان "بهترین بازی سال" باشد.

عدم حضور یک کارگردان روایت در توسعه پروژه بازی ویدیویی Avengers نشان می‌دهد که همچنان تا عرضه این عنوان مدت زمان زیادی باقی مانده است. بازی Avengers چند سال است که در دست ساخت قرار دارد اما همچنان جزئیات قابل توجهی از آن منتشر نشده و مشخص نیست که چه زمانی قرار است این بازی مورد انتظار بالاخره نمایش داده شود.

آگهی شغلی دیگری هم توسط Crystal Dynamics منتشر شده که به جزئیاتی از گیم پلی این بازی اشاره دارد. بر اساس اطلاعات این آگهی، بازیکنان در تجربه بازی Avengers برخی از فعالیت‌های رایج عناوین پرهزینه مدرن مانند سکانس‌های مخفی کاری، مبارزه با باس‌ها، مبارزات نزدیک و تیراندازی از پشت کاور را تجربه خواهند کرد.

ممکن است در جریان رویداد E3 2019 جزئیات بیشتری از این بازی منتشر شود.