Blizzard همچنان برنامه‌های بزرگی برای دنیای Overwatch دارد

Ovewatch از زمان عرضه تا کنون توانسته بازیکنان زیادی را به خود جذب کند و به عنوان یک بازی eSport فعالیت خارق‌العاده‌ای را در زمینه رقابتی به ارمغان آورده است. با وجود این موفقیت‌ها، منطقی به نظر می‌رسد که همچنان شاهد حمایت Activision Blizzard از این بازی باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، هفته گذشته رئیس شرکت Blizzard، "جی آلن برک"، در جلسه‌ای با سهامداران گفت:

"من در جلسه مالی سه ماهه قبلی در مورد بلندپروازی‌های عظیم در رابطه با دنیای Overwatch صحبت کردم و این که چگونه می‌توان بازی را در طول زمان گسترش داد. Overwatch یک قطب اصلی برای Blizzard به حساب می‌آید و ما در آینده منابع و توجه بیشتری به این عنوان اختصاص خواهیم داد. بنابراین هدف اصلی ما گسترش بازی و جامعه بازیکنان آن می‌باشد.

برک در ادامه اعلام کرد، آن‌ها در سال 2019 و 2020 بازی را با اضافه کردن قهرمانان جدید،نقشه‌ها و تجربیات متفاوت گسترش خواهند داد. او همچنین به این نکته اشاره کرد که تیم Overwatch به غیر از کار کردن بر روی هسته اصلی بازی "کار دیگری" نیز در دست انجام دارد.

"کار دیگری" می‌تواند به چه چیزی اشاره داشته باشد؟ آیا با یک بازی کاملا جدید از سوی آن‌ها رو به رو هستیم و یا این که اسپین‌آف یا بخش داستانی برای Overwatch در دست ساخت قرار دارد؟ متاسفانه Blizzard در مراسم گیمزکام امسال حضور ندارد پس به این زودی‌ها جزئیات تازه‌ای در رابطه با پروژه بعدی آن‌ها دریافت نخواهیم کرد.

نظر شما در این باره چیست؟