نام طرفدار دو آتیشه‌ی God of War در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد

نام طرفدار دو آتیشه‌ی God of War در کتاب گینس ثبت شد

شروع یک بازی ویدئویی و غرق شدن در آن برای ساعت‌ها، چیزی است که گیمرها به دفعات انجام می‌دهند. خصوصا اگر دوره‌ای سخت را در زندگی خود تجربه می‌کنید، بازی کردن می‌تواند مانند یک مسکن عمل کرده و شما را از فکر و خیال‌های منفی، باز دارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، "امانوئل ماجیکا رازس"(Emanuel Mojica Rosas) از مکزیک، هنگامی که مادربزرگش فوت کرد، به یک حواس‌پرتی نیاز داشت. او راه نجات و فرار را در بازی‌های ویدئویی دید، اما نه هر عنوانی، امانوئل مستقیم به خدای جنگ پناه برد؛ کریتوس افسانه‌ای!

موجیکا رازس درباره‌ی اینکه او دیگر نمی‌توانست بر روی کار خودش تمرکز کند و همین موضوع، باعث اخراج پی‌در‌پی او از شغلش می‌شد، صحبت کرد. این مسئله، شرایط را برای امانوئل دشوارتر از قبل کرد و او دوران به شدت تاریکی را در طول زندگی‌اش می‌گذراند. اما امانوئل متوجه شد، تنها جایی که او می‌تواند از دردسرها و مشکلات زندگی‌اش دوری کرده و از آن‌ها فرار کند، روشن کردن Playstation و تجربه‌ی God of War می‌باشد. او بیان نمود که مجموعه‌ی God of War به او برای ادامه‌ی زندگی امید داده و با خودش گفته است که "اگر کریتوس می‌تواند سرنوشتش را تغییر دهد، پس من هم می‌توانم این کار را انجام دهم."

در ادامه و از سال 2011، جوان مکزیکی قصه‌ی ما، شروع به جمع‌اوری اشیاء و کالکشن God of War نمود. او در این مورد می‌گوید:"دوران بسیار دشواری برای من و خانواده‌ام بود. پس از مرگ مادربزرگم، به چیزی نیاز داشتم تا برای ادامه‌ی زندگی، به من انگیزه بدهد. و اینگونه بود که من جهان God of War را کشف کرده و شروع به جمع‌آوری آیتم‌های مربوط به این فرنچایز کردم. God of War با شور و عشق ساخته شده و من عقیده دارم هنگامی که چیزی با عشق و شور ساخته می‌شود، این احساس به بقیه‌ی افراد نیز منتقل می‌گردد."

از آن زمان، او شروع به گردآوری صدها آیتم این مجموعه کرد؛ از شمشیرها، مجسمه‌ها، کنسول‌ها، قطعه‌های موسیقی گرفته تا بسیاری از موارد دیگر.

اما، این پایان ماجرا نیست، پای استودیوی Santa Monica نیز به میان کشیده شده است. استودیوی Santa Monica که توسعه‌دهنده‌ی سری بازی God of War می‌باشد، داستان امانوئل را شنیده و اعضای آن از او خواسته‌اند تا طی توری، به این استودیو آمده و از آن بازدید نماید. اما چیزی که در این میان، رازس از آن بی‌خبر بوده، سوپرایزی است که در Santa Monica منتظر او بود. او نه تنها مفتخر به دریافت توری شخصی برای بازدید از اتاق تکنولوژی ضبط حرکات یا همان موشن کپچر شد، بلکه در انتهای این تور، به او گواهی‌نامه‌ی ثبتِ اسمش در کتاب رکوردهای گینس، اعطا شد؛ برای جمع‌آوری 583 آیتم مجموعه‌ی God of War شامل لیوان، تی‌شرت و مواردی از این قبیل. آقای "کوری بارلاگ"(کارگردان اصلی God of War 2 و God of War 2018) در استودیو بود تا به او تبریک گفته و اولین دیسک God of War بر روی PS2 را به امانوئل هدیه داد تا کالکشنش از قبل هم کامل‌تر شود. بارلاگ در این مورد به امانوئل می‌گوید:

"گفته‌ها و داستان تو، الهام‌بخش من می‌باشد. زیرا به من کمک می‌کند تا درک کنم مهم نیست که چه‌قدر شرایط دشوار شود، جه‌قدر سر و کله‌ی راه‌های تاریک در زندگی‌مان پیدا شود، همیشه در جایی، نوری امیدبخش حضور دارد. این موضوع شگفت‌انگیز است."

"امانوئل ماجیکا رازس" پس از شکست رکورد گینس گفت:"پدر من در سال 2015 از دنیا رفت و از آن موقع، ماموریت زندگی من، قرار دادن نام خانوداگی ماجیکا در صدر و تاریخ‌سازی بوده است. شکست رکورد جهانی گینس، راهی برای تاریخ‌سازی همراه با خانواده‌ام می‌باشد."

دوستان من، عشق به بازی‌های ویدئویی را در این خبر مطالعه کردید. عشق و علاقه‌ای که ما گیمرها همگی، با بازی مورد پسندمان، تجربه کرده‌ایم. شاید برای خیلی‌ها، بازی وسیله‌ای برای اتلاف وقت و تنها سرگرمی باشد، اما ما می‌دانیم که گیم، چیز بزرگتری از این حرف‌هاست. God of War هم‌اکنون به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس می‌باشد.