Sekiro: Shadows Die Twice فراتر از انتظارات Activision عمل کرده است

Sekiro: Shadows Die Twice فراتر از انتظارات Activision عمل کرده است

همانطور که می‌دانید Sekiro: Shadows Die Twice از نظر هنری بسیار موفق عمل کرده و توانست میانگین نمرات 90 را از 75 نقد در وبسایت Metacritic ثبت کند و به نظر می‌رسد که Activision از عملکرد مالی ساخته‌ی From Software نیز کاملا راضی است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Playstationlifestyle، در جریان جلسه‌ی اعلام نتایج مالی کمپانی Activision Blizzard برای سه ماهه‌ی نخست سال 2019، مسئول ارشد عملیاتی شرکت "کالیستر جانسن" از عملکرد بسیار موفق Sekiro گفت. در حقیقت، عملکرد بسیار موفق این عنوان در بازار بازی‌های ویدئویی، بهتر از پیش‌بینی‌ها بوده است. صحبت‌های کامل جانسن را در زیر می‌توانید مطالعه کنید:

"سه ماهه‌ی نخست 2019، عرضه‌ی بسیار موفق Sekiro: Shadows Die Twice را به خود دید که این موضوع، نتیجه‌ی راه و روش Activision در همکاری با توسعه‌دهندگان سطح بالا برای قدرتمندتر کردن انتشار بازی‌ها توسط ما و تجربه و مقیاس بازاریابی‌مان می‌باشد. ما نمی‌توانیم بیش از این از همکاری، اجرا و پاسخی که ساخته‌ی FromSoftware از جامعه‌ی گیمینگ دریافت کرده است، خوشحال باشیم."

عرضه‌ی فراتر از انتظارات Activision به معنی همکاری مجدد با توسعه‌دهنده‌ی فرنچایز سولزبورن خواهد بود؟ هنوز هیچ چیز به صورت رسمی مشخص نشده است. با توجه به فروش 2 میلیون نسخه‌ای Sekiro در کمتر از 10 روز، احتمال ساخت دنباله‌ی آن نیز وجود دارد. این عملکرد درخشان Sekiro به دنبال کنار زدن مجموعه‌ی Dark Souls از نظر فروش می‌باشد. به عنوان مثال، مقدار 2.3 میلیون نسخه از قسمت اول Dark Souls طی یک سال و نیم از زمان عرضه به فروش رفت یا فروش Dark Souls 3 در دو ماه اول انتشار، 3 میلیون نسخه بوده است. Sekiro: Shadows Die Twice هم‌اکنون بر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد.