نگاهی به گران قیمت ترین حلقه های نامزدی سلبریتی های ثروتمند دنیا

زنان و مردان مشهور و ثروتمند دنیا پول زیادی را خرج تفریحات، لباس ها و همینطور فرزندان خود می کنند. بنابراین عجیب نیست که مبالغ هنگفت و عجیب و غریبی را صرف یک حلقه نامزدی کنند. گرچه یک میلیون دلار برای بسیاری از مردم دنیا رقم خیلی زیادی محسوب می شود، اما برای هنرمندان و چهره های مشهور دنیا که بیشتر از این ها را خرج زیورآلات خود کرده اند، چنین مبالغی پول خردی بیش نیست. در ادامه با گران قیمت ترین حلقه های نامزدی سلبریتی های دنیا آشنا خواهیم شد.

۱- جنیفر لوپز و الکس رودریگز

چند هفته ای از اعلام رسمی نامزدی جنیفر لوپز و الکس رودریگز، بازیکن بیس بال، می گذرد. رابطه ی عاطفی این زوج از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. حلقه نامزدی ای که لوپز از رودریگز دریافت کرده، یک الماس ۱۵ قیراطی است که طبق تخمین ها دست کم یک میلیون دلار قیمت دارد. برخی منابع دیگر هم این انگشتر را ۲۰ قیراطی و ارزش آن را ۴/۵ میلیون دلار تخمین زده اند.

۲- لیدی گاگا و تیلور کینی

حلقه نامزدی لیدی گاگا با تیلور کینی، یک انگشتر الماس نشان ۶ قیراطی به شکل قلب از برند جواهرسازی معروف لورن شوارتز بود. پایه ی این انگشتر از جنس طلا سفید بود و حرف اول اسم اصلی لیدی گاگا (استفانی) و نامزدش، به شکل T ♡ S روی آن حک شده بود. این زوج در تابستان سال ۲۰۱۶ از یکدیگر جدا شدند و به گفته ی منابع نزدیک، این حلقه پیش لیدی گاگا باقی ماند.

۳- کیت میدلتون و پرنس ویلیام

در سال ۲۰۱۰، پرنس ویلیام، نوه ی ملکه ی بریتانیا و همسرش، کیت میدلتون، خبر نامزدی خود را به طور رسمی اعلام کردند. حلقه نامزدی کیت میدلتون یک یاقوت کبود ۱۲ قیراطی به ارزش ۵۰۰ هزار دلار است که دو تا دور آن چندین الماس کوچک تر وجود دارد. این حلقه گرچه گران ترین مورد این فهرست نیست اما ارزش معنوی آن از بقیه ی این انگشترها بسیار بیشتر است، چرا که این همان حلقه نامزدی پرنسس دایانای فقید با پرنس چارلز، مادر و پدر پرنس ویلیام است.

۴- جنیفر آنیستون و جاستین ترو

حلقه نامزدی جنیفر آنیستون با جاستین ترو، یک انگشتر الماس نشان ۱۰ قیراطی به ارزش تقریبی یک میلیون دلار بود. نکته ی جالب آنکه به درخواست ترو، این انگشتر با کمک جنیفر میر، دوست صمیمی جنیفر آنیستون طراحی شد. با این حال، این حلقه ی میلیون دلاری هم کمکی به رابطه ی این زوج نکرد و آن ها بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند.

۵- امل و جورج کلونی

حلقه نامزدی ای که امل کلونی از جورج کلونی دریافت کرده، یک انگشتر الماس نشان ۷ قیراطی با پایه ی طلا سفید، به ارزش ۷۵۰ هزار دلار است.

۶- کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس

حلقه نامزدی کاترین زتاجونز با مایکل داگلاس، یک انگشتر ۱۰ قیراطی قدیمی به ارزش یک میلیون دلار است. این زوج بیشتر از ۱۶ سال است که با یکدیگر زندگی می کنند.

۷- آنجلینا جولی و برد پیت

حلقه نامزدی ای که برد پیت به آنجلینا جولی هدیه داد یک انگشتر الماس نشان ۶ قیراطی به ارزش تخمینی یک میلیون دلار بود. از قرار معلوم، خود پیت هم در طراحی این انگشتر نقش داشته. چند روز قبل، این زوج بالاخره بعد از کشمکش های قانونی فراوان به طور رسمی از یکدیگر جدا شدند و البته معلوم نیست این انگشتر میلیون دلاری به کدام یک از آن ها رسیده است.

۸- کیتی هولمز و تام کروز

کیتی هولمز با یک انگشتر الماس نشان ۵ قیراطی با همسر سابق خود، تام کروز نامزد کرد. دور الماس اصلی، چندین الماس ۶ قیراطی وجود دارد. ارزش این حلقه را بین ۲۷۵ هزار تا ۱/۵ میلیون دلار تخمین زدند. کیتی هولمز نگران بود تام کروز دخترشان را به یک کمپ فرقه ی ساینتولوژی بفرستد و این مسأله در نهایت منجر به جدایی این زوج از یکدیگر در سال ۲۰۱۲ شد.

۹- آنا کورنیکوا و انریکه ایگلسیاس

انرکیه ایگلسیاس و آنا کورنیکوا، تنیسور سابق، تا مدت ها در مورد رابطه ی خود محتاطانه عمل می کردند تا آنکه بالاخره کورنیکوا با یک انگشتر الماس نشان در انگشت حلقه ی خود در ملأ عام حاضر شد. الماس زرد رنگ این انگشتر روی پایه ای از جنس طلا سفید قرار گرفته و در دو طرف آن دو الماس دیگر هم وجود دارد. اما جالب آنکه این احتمالاً دومین حلقه نامزدی او است. آنا کورنیکوا در سال ۲۰۰۱ هم با یک انگشتر الماس صورتی رنگ هم دیده شده بود که حداکثر ۲/۵ میلیون دلار قیمت دارد. با این حال، او این روزها بیشتر با انگشتر الماس زرد رنگ خود دیده می شود.

۱۰- کیم کارداشیان و کریس هامفریز

گرچه ازدواج کیم کارداشیان با کریس هامفریز فقط ۷۲ روز طول کشید، اما کارداشیان با یک حلقه ی الماس نشان ۱۶ قیراطی از برند لورن شوارتز با همفرایز نامزد کرده بود. شایعات مختلفی درباره ی این انگشتر وجود دارد. مثلاً قیمت این حلقه حدود ۲ میلیون دلار تخمین زده می شد اما در سال ۲۰۱۳ وقتی همفرایز آن را برای امور خیریه به مزایده گذاشت، حلقه به قیمت تنها ۷۴۹ هزار دلار به فروش رفت.

اما از همه عجیب تر آنکه گفته می شود که خود کیم این حلقه را خریده بود، نه همفرایز. اما اینکه چرا در نهایت حلقه پیش همفرایز مانده بود و او توانسته بود آن را بفروشد، سؤالی است که کماکان بی جواب مانده.

۱۱- ماریا کری و نیک کنون

ماریا کری با یک انگشتر الماس نشان صورتی رنگ ۱۷ قیراطی با نیک کنون نامزد کرد. دور الماس اصلی، ۵۸ الماس کوچک تر و ۲ الماس به شکل هلال ماه وجود داشت و ارزش آن ۲/۵ میلیون دلار تخمین زده شد. این زوج در سال ۲۰۱۶ از یکدیگر جدا شدند.

۱۲- بلیک لایولی و رایان رینولدز

حلقه نامزدی بلیک لایولی با رایان رینولدز، یک انگشتر الماس نشان ۱۲ قیراطی با یک پایه ی رز گلد از جنس طلای ۱۸ عیار است. قیمت این حلقه که از برند لورن شوارتز است، ۲/۵ میلیون دلار تخمین زده شده.

۱۳- ملانیا و دونالد ترامپ

ملانیا و دونالد ترامپ در اوایل دهه ی ۲۰۰۰ میلادی با یکدیگر نامزد کردند. حلقه نامزدی ملانیا ترامپ یک انگشتر الماس نشان ۱۲ قیراطی است. دو الماس کوچک تر هم در دو طرف الماس اصلی وجود دارد. این انگشتر حدود ۳ میلیون دلار قیمت دارد.

۱۴- جنیفر لوپز و مارک آنتونی

بعد از برهم خوردن نامزدی جنیفر لوپز با بن افلک، بازیگر هالیوودی، لوپز حلقه ی نامزدی ۲/۵ میلیون دلاری خود را به او پس داد. بعد از آن، در سال ۲۰۰۴، لوپز با مارک آنتونی، خواننده ی مشهور، نامزد کرد. ارزش حلقه نامزدی ای که لوپز از آنتونی دریافت کرد را بیشتر از ۴ میلیون دلار تخمین زدند. طبق شایعات، بعد از جدایی این زوج در سال ۲۰۱۱، این حلقه ی گران قیمت فروخته شد.

طبق گزارش برخی منابع، لوپز قصد داشت تمامی جواهرات و لباس هایی که آنتونی طی سالیان برای او خریده بود را بفروشد، اما معلوم نیست که این اتفاق افتاده است یا نه.

۱۵- گریس کلی و پرنس رینیر سوم

رینیر سوم، شاهزاده ی موناکو و گریس کلی فقید، بازیگر سینما، در سال ۱۹۵۵ با یکدیگر نامزد کردند. حلقه ی نامزدی گریس کلی، یک انگشتر الماس نشان ۱۰/۴۷ قیراطی از برند کارتیه بود. این حلقه ۴/۳ میلیون دلار قیمت دارد.

۱۶- کیم کارداشیان و کانیه وست

کیم کارداشیان با یک انگشتر الماس نشان ۲۰ قیراطی از برند لورن شوارتز با کانیه وست نامزد کرد. این حلقه اما در جریان یک سرقت مسلحانه در پاریس از این زوج به سرقت رفت. این انگشتر یک پایه ی باریک از جنس طلا سفید داشت که روی آن الماس های ریزی کار شده بود. این حلقه اولین بار بعد از قرارداد گران قیمت کانیه وست با شرکت آدیداس، در دست کارداشیان دیده شد و این مسأله باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر آن شد که انگشتر نامزدی او ۸ میلیون دلار قیمت دارد. با این حال، بعد از به سرقت رفتن انگشتر در پاریس، وکلا و پلیس، قیمت حقیقی این انگشتر را حدود ۴/۵ میلیون دلار اعلام کردند.

احتمالاً حتی در صورت پیدا شدن انگشتر هم کیم دیگر جرأت به دست کردن آن را نخواهد داشت. با این حال، او اخیراً یک حلقه ی جدید به دست می کند که نسبت به انگشتر قبلی، زرق و برق کمتری دارد.

۱۷- پاریس هیلتون و پاریس لاتسیس

پاریس هیلتون در سال ۲۰۰۵ با پاریس لاتسیس نامزد کرد. حلقه نامزدی او یک انگشتر الماس نشان ۲۴ قیراطی به ارزش ۴/۷ میلیون دلار بود. این زوج ۴ ماه بعد از اعلام نامزدی خود، از یکدیگر جدا شدند.

۱۸- بیانسه و جی زی

بیانسه و جی زی در سال ۲۰۰۸، طی مراسمی خصوصی با یکدیگر ازدواج کردند. حلقه ی نامزدی بیانسه یک انگشتر الماس نشان ۱۸ قیراطی با پایه ای از جنس طلا سفید است که روی آن الماس های ریزی کار شده. خرید این انگشتر ۵ میلیون دلار برای جی زی خرج برداشت.

۱۹- الیزابت تیلور و ریچارد برتون

حلقه ی نامزدی الیزابت تیلور با ریچارد برتون، یک انگشتر الماس نشان ۳۳ قیراطی با پایه ای از جنس طلا سفید بود. برتون، پنجمین (و ششمین) همسر تیلور، الماس آن را از یک مزایده برای همسرش خریداری کرد و تیلور خود این انگشتر ۸/۸ میلیون دلاری را طراحی کرد. الیزابت تیلور تا آخر عمر این حلقه را به دست داشت.

۲۰- ماریا کری و جیمز پکر

جیمز پکر میلیاردر یک انگشتر الماس نشان ۲۵ قیراطی را به عنوان حلقه ی نامزدی به ماریا کری هدیه داد. با این حال، حتی گران قیمت ترین حلقه نامزدی در هالیوود هم کمکی به پایداری رابطه ی این زوج نکرد و آن ها بعد از ۷ ماه از یکدیگر جدا شدند. البته این جدایی به نفع کری تمام شد، چون نامزدی این زوج به دست پکر به هم خورده بد، طبق قانون این حلقه ی ۱۰ میلیون دلاری به ماریا کری تعلق گرفت.

نوشته نگاهی به گران قیمت ترین حلقه های نامزدی سلبریتی های ثروتمند دنیا اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.