استودیوی Platinum Games در حال کار بر روی پروژه‌ای می‌باشد که تاکنون شبیه به آن ساخته نشده است

استودیوی Platinum Games در حال کار بر روی پروژه‌ای می‌باشد که تاکنون شبیه به آن ساخته نشده است

همانطور که می‌دانید، Platinum Games در حال کار بر روی عناوین انحصاری کنسول Switch یعنی Bayonetta 3 و Astral Chain می‌باشد، اما به نظر می‌رسد که اعضای استودیو، مشغله‌ی بیشتری دارند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، رئیس استودیوی Platinum Games آقای "آتسوشی اینابا" طی گفت‌و‌گویی با VGC، درباره‌ی پروژه‌ی جدیدی که تیم در حال کار بر روی آن می‌باشد، صحبت کرد. این پروژه، کاملا متفاوت و جدید بوده و تاکنون، عنوانی شبیه به آن‌ ساخته نشده است. در واقع این بازی، نتیجه‌ی تغییراتی است که تیم توسعه‌دهنده در سال‌های اخیر در رابطه با مدل کسب و کار و روش‌های طراحی یک بازی، تجربه کرده است.

"در حال حاضر، ما در میان طراحی عنوانی هستیم که تا کنون چیزی شبیه به آن ساخته نشده است. می‌دانم که خیلی از افراد این حرف‌ را می‌زنند، اما بازی‌ای که ما در حال کار بر روی آن می‌باشیم، به معنای واقعی کلمه از تمام دیگر عناوین، متمایز است. حتی برای تاریخچه‌ی گوناگون کهنه‌‌کاران توسعه‌ی گیم ما، این بازی چیزی می‌باشد که تاکنون طراحی نشده است. پس در حال حاضر از منظر طراحی بازی، بسیار خشنود هستیم."

همچنین، اینابا اشاره‌ای هم به Bayonetta 3 داشت. اطلاعات بسیار کمی از این بازی در دست می‌باشند، اما به نظر می‌رسد که سومین قسمت مجموعه، متفاوت از نسخه‌های قبل است و دلیل آن، متفاوت بودن پروسه‌ی طراحی Bayonetta 3 می‌باشد. این تغیییرات، نتیجه‌ی تجربه‌ای است که Platinum Games از ساخت بازی‌های قبلی به دست اورده است.

در حال حاضر، تاریخ عرضه‌ی رسمی Bayonetta 3 مشخص نشده است، اما Astral Chain در فصل تابستان بر روی Switch منتشر می‌شود.