به اتمام رساندن بخش داستانی Borderlands 3 حداقل 30 ساعت به طول خواهد انجامید

مدت زمان گیم‌پلی بخش داستانی Borderlands 3 اعلام شد

بعد از اولین نمایش رسمی از گیم پلی عنوان Borderlands 3، حال جزئیات بیشتری از این بازی مورد انتظار در حال انتشار است. یکی از مهم‌ترین جزئیات جدید بازی به مدت زمان گیم پلی آن اشاره دارد. در ادامه می‌توانید از جزئیات این مسئله مهم باخبر شوید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، کارگردان ارشد استودیو Gearbox یعنی پل سیج به تازگی در مصاحبه با وبسایت PC Gamer اعلام کرده است که در صورتی که بازیکن صرفا به دنبال اتمام بخش داستانی Borderlands 3 در سریع‌ترین زمان ممکن باشد، باید حداقل 30 ساعت زمان را صرف تجربه این بازی کند.

اظهارات سیج در مورد مدت زمان گیم پلی بازی: "اگر صرفا به دنبال تجربه مراحل اصلی باشید، احتمالا 30 ساعت طول می‌کشد تا بتوانید داستان اصلی را به اتمام برسانید."

شواهد نشان می‌دهد که مدت زمان گیم پلی Borderlands 3 تقریبا با قسمت دوم این بازی برابر است. بنابراین اگر نگران این بودید که Borderlands 3 ممکن است اندازه عناوین قبلی سری محتوا نداشته باشد، دیگر نیاز نیست به این مسئله فکر کنید. استودیو Gearbox به طور واضح اعلام کرده است که سومین قسمت از مجموعه Borderlands بزرگ‌ترین و بلندپروازانه‌ترین نسخه در تاریخ این فرنچایز خواهد بود، بنابراین مطمئن باشید که این بازی پس از عرضه برای مدتی وقت و توجه شما را جلب خواهد کرد.

عنوان Borderlands 3 برای عرضه در تاریخ 13 سپتامبر سال جاری میلادی (جمعه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۸) بر روی PS4 ،Xbox One و PC (از طریق Epic Games Store) برنامه ریزی شده است.