Activision تایید کرد: Call of Duty بعدی به زودی معرفی خواهد شد

Activision تایید کرد: Call of Duty بعدی تا پایان ماه ژوئن معرفی خواهد شد

جدیدترین قسمت سری شوتر نظامی Call of Duty، که گفته می‌شود Modern Warfare 4 است، حداکثر تا دو ماه دیگر معرفی خواهد شد.

شرکت Activision در طول چند سال گذشته، در چنین روزهایی قسمت جدیدی از فرنچایز سالانه Call of Duty را معرفی کرده است. این شرکت در سال 2019 نیز این رویه را ادامه خواهد داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Activision ،DualShockers امروز در جریان جلسه گزارش مالی خود برای سه ماه ابتدایی سال 2019 تایید کرد که قسمت جدید سری Call of Duty که توسط استودیو Infinity Ward ساخته می‌شود را به زودی معرفی خواهد کرد. Activision زمان دقیق این رونمایی را ربع دوم سال جاری (ماه مِی تا ژوئن) اعلام کرد. به طور دقیق‌تر Call of Duty بعدی حداکثر تا 30 ژوئن (یکشنبه، ۹ تیر ۱۳۹۸) معرفی خواهد شد.

همانطور که اشاره شد Activision سال‌هاست که این رویه را پیش گرفته و پیش‌بینی می‌شد که Call of Duty 2019 را نیز در چنین روزهایی معرفی کند. E3 2019 در پیش است هر چند که معرفی Call of Duty بعدی احتمالا پیش از آغاز این مراسم انجام خواهد شد اما Activision قطعا بازی محبوب خود را به این رویداد خواهد آورد.

Activision اشاره دقیقی به جزئیات Call of Duty امسال نکرده است. این شرکت در جدیدترین جلسه گزارش مالی خود تنها اعلام کرده که نسبت به این بازی هیجان‌زده است و به موفقیت آن نیز باور دارد. Activision در ادامه عرضه این شوتر نظامی جدید در ربع پایانی سال 2019 را تایید کرد بنابراین Call of Duty بعدی بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعه‌ها استودیو Infinity Ward در عنوان بعدی سری Call of Duty بار دیگر به سراغ سری محبوب Modern Warfare رفته است.