Epic Games استودیوی سازنده‌ی Rocket League را تحت مالکیت خود در آورد

Epic استودیوی سازنده‌ی Rocket League را تحت مالکیت خود در آورد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Dualshockers، این روزها شرکت Epic Games در حال افزایش همکاری خود با استودیوهای دیگر است و در همین راستا نیز اقدام به انحصاری کردن برخی از بازی‌های محبوب مانند Borderlands 3 برای فروشگاه خود کرده است. حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، استودیوی سازنده‌ی بازی Rocket League یعنی Psyonix در پیامی که در وب سایت خود منتشر کرده است خبر از خریداری این استودیو توسط شرکت Epic Games داد:

"Rocket League همواره از پشتیبانی کاربران خود بهره مند بوده و این پشتیبانی نیز بعد پیوستن ما به Epic Games ادامه خواهد داشت و از این طریق نیز ما می‌توانیم از راه‌های بهتر و بزرگتری به کاربران خود خدمات ارائه دهیم."

همچنین استودیوی Psyonix در اشاره به تغییراتی که قرار است برای بازی اتفاق بیفتد اعلام کرد که این تغییرات باعث پیشرفت بازی خواهد شد و مشکلات بازی را کمتر خواهد کرد. در ادامه نیز Psyonix امیدوار است با این تغییرات پیش آمده شاهد رشد و پیشرفت Rocket League باشد و با استفاده از منابع Epic Games بتواند این بازی را گسترش بدهد.

این بازی قرار است تا پایان سال 2019 به فروشگاه Epic Games بیاید و تا آن زمان نیز بازی همچنان از طریق Steam قابل خریداری خواهد بود. همچنین پس از عرضه‌ی این بازی بر روی فروشگاه Epic Games، برای دارندگان این بازی بر روی Steam بروزرسانی‌های مختلف نیز عرضه خواهد شد و Psyonix به پشتیبانی از این نسخه‌ی بازی ادامه خواهد داد.

البته پس از مدتی از انتشار این خبر Epic Games در بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازی حتی پس از عرضه‌ی در فروشگاه خود، همچنان در Steam نیز به فروش خود ادامه خواهد داد.

"ما همچنان به فروش این بازی بر روی Steam ادامه خواهیم داد و فعلا برنامه‌ای برای توقف عرضه‌ی این بازی بر روی Steam نداریم. Rocket League همچنان برای خریداری بر روی Steam در دسترس خواهد بود و ما به زودی برنامه‌هایی را که برای آینده‌ی این بازی داریم اعلام خواهیم کرد."