تماشا کنید: 45 دقیقه از گیم‌پلی مهیج و جذاب بازی Borderlands 3

تماشا کنید: 45 دقیقه از گیم‌پلی مهیج و جذاب بازی Borderlands 3

همان‌طور که می‌دانید نزدیک به یک ماه پیش استودیو Gearbox Software سرانجام از بازی Borderlands 3 رونمایی کرد ولی سوالات بسیاری را بدون پاسح گذاشت. با اینکه چندین تریلر مختلف از بازی منتشر شد ولی گیم‌پلی، ویژگی‌ها و داستان بازی نامعلوم باقی ماند. خب دیگر این طور نیست چرا که Gearbox دیشب با ازائه نمایشی 50 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی دنیا و محیط آن را با صنعت بازی به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، بیشتر ویژگی‌های بازی همانند نسخه‌های پیشین است اگرچه چندین مورد جدید نیز به آن‌ها اضافه شده است. برای مثال اکنون قابلیت‌هایی نظیر سرخوردن برروی زمین، استفاده از حالت جایگزین و آتش توسط بیشتر اسلحه‌ها و تغییر سیستم کاورگیری از ویژگی‌های جدید بازی هستند. هم‌چنین دیگر مجبور نیستید loot به دست آمده را با یار Co-Op خود تقسیم کنید و هر بازیکن lootهای مخصوص به خود را دارد. البته می‌توانید در بخش تنظیمات این قابلیت را تغییر داده و همانند نسخه‌های پیشین کنید.

اما از بخش‌های جالب بازی معرفی سفینه فضایی جدید و پایگاه بازیکن یعنی Sanctuary III است. این سفینه شامل انواع و اقسام مختلفی از فروشگاه‌ها، بخش‌های اضافیِ سرگرم‌کننده، و شخصیت‌های محبوب نسخه‌های پیشین نظیر Sir Hammerlock ،Mad Moxxi و Patricia Tannis است. هم‌چنین Gearbox تایید کرده که دنیای بازی شامل چندین محیط و بخش جدید خواهد بود و بازیکنان نیز می‌توانند از طریق سفینه فضایی خود به آن‌ها سفر کرده و جست‌وجو و اکتشاف در آن‌ها بپردازند. پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی نیز تنها محدود به آیتم‌های تزئینی خواهد شد و خبری از pay-to-win نیست.

در طول استریم اطلاعاتی از روند داستانی بازی نیز منتشر شد؛ در این نسخه دشمنان شما گروهی به نام Children of the Vault به رهبری دوقلوهایی به نام "تایرین کالیپسو" و "تروی کالیپسو" هستند که به نوعی یادآور استریمرهای آزاردهده و نفرت‌انگیز توییچ می‌باشند. (جالب است که معرفی بازی نیز از طریق همین توییچ صورت گرفته است). علاوه بر این، در این نمایش می‌توانیم نگاهی به درخت مهارت، اسلحه‌های جدید، و دیگر جزئیات بازی داشته باشیم.

شما می‌توانید این نمایش مهیج و سرگرم‌کننده را در زیر مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.