گزارش: کمپانی Square Enix استودیوهای Eidos Montreal و Square Enix Montreal را گسترش می‌دهد

گزارش: کمپانی Square Enix استودیوهای Eidos Montreal و Square Enix Montreal را گسترش می‌دهد

خارج از ژاپن، کشور کانادا، بیشترین نیروی کار کمپانی Square Enix را در خود جای داده است و در حال حاضر، حدود 700 نفر در استودیوهای Eidos Montreal و Square Enix Montreal مشغول به کار می‌باشند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، شرکت Square Enix اعلام کرد که قصد دارد تا 100 موقعیت شغلی جدید را به استودیوهای مذکور اضافه کرده و فضای کاری آن‌ها را افزایش دهد.

Square Enix در حال کار بر روی افزایش فضای کاری استودیوی Edios Montreal به اندازه‌ِی 3000 متر مربع در طول سال 2019 می‌باشد. برخی از چیزهایی آن‌ها قصد دارند تا طی این گسترش به استودیو اضافه‌ کنند شامل: یک استودیوی جداگانه برای ضبط حرکات(موشن کپچر)؛ استودیوی فوتوگرامتری؛ محلی برای تحقیق درباره‌ی خواسته‌ی کاربران و استودیویی برای همسازی و ضیط صدا می‌شود. تمام این‌ها برای کمک به Eidos برای توسعه‌ی پروژه‌های آینده‌ی خود می‌باشد. این استودیو در مهر ماه، بازی Shadow of The Tomab Raider را عرضه کرد و هم‌اکنون، در حال کمک به Crystal Dynamics برای توسعه‌ی پروژه‌ی Avengers می‌باشد.

در عین حال، Square Enix مشخص کرد که قصد دارد تا به سرمایه‌گذاری خود در Square Enix Montreal ادامه دهد. این استودیو از سال 2016 و انتشار Deus Ex Go هیچ گونه عنوان دیگری را عرضه نکرده و لیست شغلی جدید آن نیز به این نکته اشاره دارد که به ساخت بازی‌های کوچک و موبایلی ادامه خواهد داد.

به احتمال فراوان از بازی جدید این 2 استودیو در کنفرانس مطبوعاتی Square Enix در E3 2019 رونمایی خواهد شد. این کنفرانس در تاریخ سه‌شنبه 21 خرداد و در ساعت 05:30 صبح برگزار می‌شود.