شایعه: GTA 6 در شهرهای Liberty City و Vice City جریان خواهد داشت + جزئیاتی از داستان بازی

شایعه: GTA 6 در شهرهای Liberty City و Vice City جریان خواهد داشت + جزئیاتی از داستان بازی

حدود 6 سالی می‌شود که آخرین نسخه‌ی فرنچایز محبوب و فوق‌العاده‌ی Grand Theft Auto با عنوان GTA V در دسترس قرار گرفت و پس از عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 در سال 2018، حال نوبت به عرضه‌ی GTA 6 رسیده است. پس طبیعی است که شایعات و حدس و گمان‌های زیادی حول داستان، شخصیت و شهر یا شهرهایی که نسخه‌ی جدید مجموعه در آن جریان دارد، دست به دست می‌شوند. بدون هیچ شکی، دنباله‌ی این سری بازی در دست توسعه می‌باشد و پیش از این، شایعه‌ای منتشر شده بود که حاکی از جریان داشتن داستان GTA 6 در شهرهای نیویورک و میامی بود. اما حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Playstationlifestyle شایعه‌ی جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه در ساخته‌ی جدید Rockstar Games به شهرهای آشنای مجموعه باز خواهیم گشت. قبل از هر چیز، باید اشاره کرد که هنوز هیچگونه جزئیات و اطلاعات رسمی از GTA 6 به اشتراک گذاشته نشده و تمام این‌ها در حد شایعه است.

هفته‌ی گذشته، پستی بر روی وبسایت Pastebin ادعا داشت که GTA 6 شامل چندین شهر بزرگ می‌شود که بازیکنان می‌توانند بین آن‌ها سفر کنند. البته، کاربری که این پست را به اشتراک گذاشته معتبر نبوده و ناشناس می‌باشد. این پست پس از گذشت مدتی پاک شده، اما وبسایت Dexerto موفق شد تا محتوای آن را کپی کند. محتویان این پست به شرح زیر می‌باشد:

"در این عنوان، شما تبدیل به سلطان مواد مخدر می‌شوید. شما کار خود را به عنوان خلافکاری خرده‌پا در Liberty city آغاز کرده و کارهای عادی و خلاف‌هایی نه چندان بزرگ، انجام می‌دهید. اما سرانجام، راه خود را به Vice City بازکرده و به یک دسته‌ی جنایتکاران معروف می‌پیوندید. به شما وظیفه‌ داده می‌شود تا به کسب و کار در شهر liberty city رسیدگی کنید. در نهایت شما به Vice City بازگردانده شده و به سلطان مواد مخدر تبدیل می‌شوید."

ماجرای بالا، شبیه به یک بازی Grand Theft Auto به نظر می‌رسد، اما هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی تایید نشده است. بر اساس این پست، بازی به دلیل محدودیت حافظه، بر روی PS4 عرضه نمی‌گردد که خب مورد عجیبی نیست. این شایعه اشاره می‌کند به اینکه Rockstar Games هنوز تصمیمی برای زمان دقیق انتشار GTA 6 نگرفته و در حال تحلیل فروش سخت‌افزاهای نسل بعد می‌باشد. در آخر، "برنامه‌های بزرگی" برای تمام اجزای GTA 6 در نظر گرفته شده است؛ موضوعی که از توسعه‌دهنده انتظار می‌رود.