Blizzard در Gamescom امسال شرکت نخواهد کرد

Blizzard در Gamescom امسال شرکت نخواهد کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Dualshockers، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، شرکت Blizzard اعلام کرد که این شرکت قصد ندارد تا در نمایشگاه Gamescom 2019 شرکت کند. Gamescom یکی از مهم‌ترین و بزرگترین نمایشگاه‌های گیم است که هر ساله در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود و مخاطبان زیادی را نیز دارد. حال اما به نظر می‌رسد که Blizzard به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های عرصه بازی‌های رایانه‌ای در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت و بیشتر تمرکز خود را بر روی رویداد اختصاصی خود یعنی BlizzCon خواهد گذاشت.

این شرکت در بیانه‌ای اعلام کرد که به دلیل تصمیمات و اهداف جدید آن‌ها در این نمایشگاه شرکت نخواهند کرد:

"قصد داریم تا درجریان بخشی از اقدامات جدید شرکت تمرکز بیشتری را روی توسعه بازی‌هایی‌که تا کنون عرضه کرده‌ایم و یا عرضه خواهیم کرد بگذاریم به همین دلیل در نمایشگاه Gamescom 2019 حضور نخواهیم داشت. با وجود این که ما در این نمایشگاه حضور نخواهیم داشت، اما همچنان Gamescom به عنوان یکی از مهمترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حال حاضر این صنعت است و افراد و شرکت‌های بسیاری در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. بااین‌حال می‌توانید برخی از موارد مخصوص به ما را در بخش‌های مختلف فروشگاهی پیدا کنید و همچنین قطعا در آینده به این نمایشگاه باز خواهیم گشت."

با تمام این گفته‌ها، به نظر می‌رسد که Blizzard برنامه‌های زیادی را برای آینده دارد و قصد دارد تا ماجراهایی (مانند اخراج صدها تن از کارمندان خود) را که در سال گذشته داشت را به دست فراموشی بسپارد و دوباره به روزهای اوج خود برگردد. همچنین قرار است در تاریخ 10 آبان ماه رویداد BlizzCon برگزار شود و با توجه به عدم حضور Blizzard در نمایشگاه Gamescom 2019 احتمالا در رویداد BlizzCon از پروژه‌های جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.