لیست عناوین جدید سرویس Xbox Game Pass؛ Wolfenstein II ،The Surge و چندین بازی دیگر

لیست عناوین جدید سرویس Xbox Game Pass؛ Wolfenstein II ،The Surge و چندین بازی دیگر

Microsoft به تازگی از لیست بازی‌هایی که در نیمه اول ماه می به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند رونمایی کرده که در میان آن‌ها در عناوین بزرگی نظیر Wolfenstein II: The New Colossus و The Surge دیده می‌شود. هم‌چنین بازی جدید For the King نیز از 3 روز زودتر برای کاربران این سرویس در دسترس خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، 2 بازی Wolfenstein II: The New Colossus و Wargroove از فردا برای کاربران Game Pass در دسترس خواهند بود و بقیه عناوین نیز طبق ترتیب زیر تا 16 می در 2 هفته برروی این سرویس منتشر خواهند شد.

هفته آینده در ابتدا 3 بازی Surviving Mars ،Tacoma و Black Desert از 19 اردیبهشت و بعد از آن‌ها For the King از 20 اردیبهشت از طریق Game Pass قابل بازی خواهند بود. در آخر نیز 2 بازی The Surge و Lego Batman 3 را داریم که از 26 اردیبهشت در دسترس خواهند بود.

همان‌طور که می‌دانید سرویس Game Pass از طریق پرداخت ماهیانه 10 دلار بیش از 100 بازی Xbox One و Xbox 360 را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. هم‌چنین بازی‌های انحصاری Microsoft نظیر Gears 5 نیز در از روز اول عرضه از طریق این سرویس قابل بازی خواهند بود.

نظر شما چیست؟ آیا هیچ‌کدام از بازی‌های این لیست را تجربه کرده‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.