شایعه: اطلاعات جدیدی از The Last of Us: Part 2 قبل از E3 منتشر می‌شود؛ نمایش جدید بازی و اعلام تاریخ انتشار؟

شایعه: اطلاعات جدیدی از The Last of Us: Part 2 قبل از E3 منتشر می‌شود؛ نمایش جدید بازی و اعلام تاریخ انتشار؟

با عرضه‌ی Days Gone در چند روز گذشته، لاین‌آپ Sony برای ادامه‌ی سال 2019 خالی به نظر می‌رسد. تا کنون، تاریخ انتشار The Ghost of Tsushima و Death Stranding اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که مورد‌انتظارترین بازی انحصاری PS4 یعنی The Last of Us: Part 2 زودتر از این 2 عنوان منتشر می‌شود؛ موضوعی که شایعات متعدد به آن اشاره می‌کنند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Videogamer، استودیوی ناتی‌داگ، یک به روز رسانی را در مورد جدیدترین پروژه‌ی خود ارائه می‌دهد.

ماجرا از این قرار است که کاربر انجمن ResetEra با آی‌دی Aokiji -کاربری که وجود برنامه‌ی Sony با عنوان State of Play را قبل از اعلام رسمی، فاش کرده بود- می‌گوید که به زودی، اطلاعات جدیدی از The Last of Us Part 2 به اشتراک گذاشته می‌شود. به طور واضح‌تر، Aokiji این پست را به اشتراک گذاشته است:"یک آپدیت رسمی در مورد The Last of Us: Part 2 قبل از E3 منتشر می‌شود."

با توجه به عدم برگزاری کنفرانس مطبوعاتی توسط Sony در E3 2019، احتمال دارد که طی اپیزود جدید برنامه‌ی State of Play تریلرهای جدیدی از دو عنوان موردانتظار Death Strandng و The Last of Ua: Part 2 منتشر می‌شوند. البته، این اولین باری نیست که به عرضه‌ی دنیاله‌ی The Last of Us در سال 2019 اشاره می‌شود. پیش از این، چندین شعبه‌ی اروپایی فروشگاه Playstation و یک خرده‌فروشی لهستانی نیز بازی را برای عرضه در پاییز، لیست کرده بودند.