جدول فروش هفتگی بریتانیا: شکست مبارزان از زامبی‌ها

days gone

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، جدول فروش هفتگی بریتانیا برای هفته‌ی منتهی به 27 آپریل(شنبه 7 اردیبهشت) به اشتراک گذاشته شده که در آن، Days Gone موفق به شکست Mortal Kombat 11 شده است. فروش هفته‌ی اول انتشار Days Gone به مقدار 27 درصد کمتر از دیگر عنوان انحصاری PS4 یعنی God of War می‌باشد. البته، بازی عملکرد بسیار خوبی در حد خود داشته است، خصوصا با توجه به اینکه نتوانست نمرات درخشانی مانند بهترین بازی سال 2018 کسب کند.

دیگر بازی تازه وارد، Mortal Kombat 11 می‌باشد که در جایگاه دوم قرار گرفته است. عملکرد آغازین بازی نسبت به Mortal Kombat 10 در 2015، حدود 40 درصد ضعیفتر بوده است. هر چند باید اشاره کرد که فروش دیجیتالی حساب نشده است و در 4 سال گذشته، فروش نسخه‌های دیجیتالی پیشرفت چشم‌گیری را به خود دیده است. هم‌چنین، فروش Mortal Kombat 11 بهتر از دیگر عنوان فایتینگ NetherRealm یعنی Injustice 2 می‌باشد. Mortal Kombat 11 بر روی PS4 بهتر از دیگر پلتفرم‌ها عمل کرده و 71 درصد از فروش بازی، بر روی پلتفرم Sony بوده است.

انتشار 2 بازی جدید در هفته‌ی گذشته، به این معنی بود که صدرنشین هفته‌ی گذشته، جایگاه خود را از دست داد. در واقع، World War Z با افت فروشی معادل 70 درصد، با کله به جایگاه دهم سقوط کرد.

در حقیقت، هفته‌ی گذشته برای منطقه‌ی بریتانیا بسیار کم‌فروغ بود و بیشتر بازی‌ها با افت فروشی محسوس در مقایسه‌ با دو هفته‌ی گذشته، رو به رو شدند. در این میان، استثناهایی مانند Red Dead Redemption 2 که با 4 درصد رشد فروش به رتبه‌ی چهارم و Forza Horizon 4 که با 1 درصد افزایش فروش از رتبه‌ی 16ام به رتبه‌ی 8ام صعود کردند نیز وجود داشتند. علاوه بر این، Metro Exodus افزایشی 130 درصدی در فروش را تجربه کرده و باری دیگر به چهل بازی پرفروش بریتانیا (رتبه‌ی 14) وارد شده است.

عنوان این هفته هفته‌‌ی گذشته
Days Gone 1 هفته‌ی اول انتشار
Mortal Kombat 11 2 هفته‌ی اول انتشار
FIFA 19 3 2
Red Dead Redemption 2 4 5
Tom Clancy's The Division 2 5 3
Mario Kart 8 Deluxe 6 4
Sekiro: Shadows Die Twice 7 8
Forza Horizon 4 8 16
New Super Mario Bros. U Deluxe 9 10
World War Z 10 1

شما می‌توانید 17 دقیقه‌ی آغازین Days Gone را از اینجا تماشا کنید.