آپدیت جدید NBA 2K Playgrounds 2 قابلیت کراس‌پلی را به نسخه‌های PC، Switch و Xbox One بازی اضافه کرده است

NBA 2K Playgrounds 2

به‌روزرسانی جدید بازی NBA 2K Playgrounds 2 قابلیت کراس‌پلی برای نسخه‌های Xbox One، Nintendo Switch و PC این بازی را در دسترس قرار داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers در آخرین بسته‌الحاقی منتشر شده برای این بازی مواردی نظیر یک زمین بازی جدید، لباس‌های جدید و آیتم‌های ویرایش طراحی زمین بازی به NBA 2K Playgrounds 2 اضافه شدند. اما مهم‌ترین ویژگی این آپدیت فعال شدن قابلیت کراس‌پلی بازی برای نسخه PC، Switch و Xbox One بازی است. هرچند که اضافه شدن این قابلیت برای کاربران پلتفرم‌های ذکر شده خبر خوش‌حال کننده‌ای است اما با توجه توئیت حساب کاربری بازی در توئیتر، کاربران PS4 نمی‌توانند از این امکان استفاده کرده و با کاربران دیگر پلتفرم‌ها بازی کنند.

"Playgrounds2 از حالا از قابلیت کراس‌پلی برای Xbox One، Nintendo Switch و PC پشتیبانی می‌کند."

باید توجه داشت که Sony در پشتیبانی از این قابلیت رویکرد متفاوتی را دنبال می‌کند و به نظر می‌رسد این کمپانی همچنان به این سیاست خود ادامه خواهد داد.

Saber Interactive، سازنده بازی، در کریسمس بسته‌الحاقی رایگان دیگری را نیز برای این بازی عرضه کرده بود که شامل یک زمین یخ‌زده، 35 بازیکن اسطوره‌ای از دهه 90 NBA نظیر کارل ملون و دنیس رادمن و آیتم‌های مختلف بود.NBA 2K Playgrounds 2 در مهر‌ماه سال گذشته عرضه شد و هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox One، PS4 و Switch در دسترس است.