Remedy: دنیای Control برای اضافه کردن محتوای بیشتر بسیار مناسب است؛ دوست داریم دنباله‌های بیشتری برای بازی بسازیم

Remedy: دنیای Control برای اضافه کردن محتوای بیشتر بسیار مناسب است؛ دوست داریم دنباله‌های بیشتری برای بازی بسازیم

اکنون کمتر از 4 ماه به عرضه جدیدترین پروژه در دست ساخت استودیو Remedy یعنی Control بر روی PC ،PlayStation 4 و Xbox One باقی مانده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، بازی به تایید 505 Games برای عرضه در تاریخ 27 اوت (سه‌شنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است و پس از عرضه نیز دو بسته الحاقی به نام‌های The Foundation و AWE را دریافت خواهد کرد. بر اساس اعلام 505 Games هر کدامیک از این افزونه‌ها محیط‌ها، محتوای داستانی، ماموریت‌های فرعی و حالت‌های بازی جدیدی را به Control معرفی خواهند کرد. اما ظاهرا محتوای پس از عرضه ساخته مورد انتظار Remedy در همین دو بسته الحافی خلاصه نخواهد شد. مدیر ارتباطات Remedy یعنی توماس پوها به تازگی با مجله EDGE مصاحبه‌ای را انجام داده و در صحبت‌های خود به این موضوع نیز پرداخته است. به گفته توماس پوها، دنیای Control برای اضافه کردن چیزهای بیشتر بسیار مناسب است و یکی از دلایل انتخاب 505 Games بعنوان ناشر نیز تمایل این شرکت به ساخت محتوای بیشتر برای بازی توسط Remedy بوده است.

پوها در اظهار نظری دیگر در این مصاحبه از علاقه اعضای Remedy به ساخت دنباله‌های بیشتر برای Control گفت. البته تحقق این موضوع احتمالا به موفقیت تجاری Control وابسته است.

"اما بیایید واقع بین باشیم: Control تقریبا یک بازی تک نفره سنتی است. به همین جهت طول عمر محدودی دارد. هیچ کس هم در استودیو موافق زیاده‌ روی در ساخت محتوای پس از عرضه برای یک بازی تک نفره نیست. اما داستان بازی و دنیای آن کار ما را برای اضافه کردن محتوای بیشتر آسان کرده است. Control دنیایی است که ما می‌خواهیم آنرا گسترش دهیم، و البته شما هم خواهان ساخت دنباله‌های آن خواهید شد. و این یکی از کارهایی بود که در چند سال گذشته به آن فکر می‌کردیم و دوست داشتیم انجام دهیم و یکی از دلایلی که با 505 Games توافق کردیم هم این بود که آنها اجازه دادند که امتیاز مالکیت Control را نزد خودمان نگه داریم و در عین حال این آزادی را داشته باشیم که کمی هم بر روی ارائه محتوای پس از عرضه بازی کار کنیم."

Remedy اخیرا اعلام کرد که امیدوار است اولین بسته‌ی گسترش دهنده Control در زمستان 2019 عرضه شود.