عنوان Titanfall 3 به منظور پشتیبانی کامل تیم توسعه‌دهنده از Apex Legends تاخیر خورد

عنوان Titanfall 3 به منظور پشتیبانی کامل تیم توسعه‌دهنده از Apex Legends تاخیر خورد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، امروز طی آپدیتی بر وضعیت حال حاضر و آینده‌ی عنوان Apex Legends توسعه‌دهنده‌ی بازی یعنی Respawn Entertainment تایید کرد که دنباله‌ی مجموعه‌ی Titanfall به دلیل تمرکز کامل تیم بر روی Apex Legends تاخیر خورده و در زمان دیگری منتشر خواهد شد. هم‌چنین، تیم‌هایی که بر روی Star Wars Jedi: Fallen Order و Apex Legends کار می‌کنند، متفاوت از هم می‌باشند. البته، تیمی که قرار است بر روی Titanfall 3 کار کند، همین تیمی است که در حال پشتیبانی از بتل رویال رایگان EA می‌باشد. بیانیه‌ی استودیو را در این مورد مشاهده می‌کنید:

"در پایان، در ارتباط با دیگر بازی‌هایی که در Respawn توسعه می‌یابند، مهم است تا همه بدانند که تیم‌های سازنده‌ی جداگانه‌ای بر روی Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order کار می‌کنند. به منظور پشتیبانی همه‌جانبه از Apex، برنامه‌های عنوان بعدی در سری Titanfall را به تعویق انداخته‌ایم. هم‌چنین، هیچگونه جابه‌جایی منابع انسانی یا دیگر موارد، بین تیم‌های توسعه‌ی Apex و Star Wars صورت نمی‌گیرد."

ساخته شدن Titanfall 3 خبر خوبی برای طرفدارن مجموعه می‌باشد و نشان از رضایت EA ار عملکرد نسخه‌های قبل دارد. هر چند که نبرد بتل رویال‌ها (خصوصا Apex و Fortnite) موجب تاخیر در عرضه‌ی آن شده است. Apex Legends هم‌اکنون بر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس بوده و فعلا، خبری از نسخه‌ی Switch نیست.