عرضه محتوای بیشتر برای Devil May Cry 5 به تصمیم مدیران ارشد Capcom بستگی دارد

عرضه محتوای بیشتر برای Devil May Cry 5 به تصمیم مدیران ارشد Capcom بستگی دارد

Devil May Cry 5 اوایل ماه جاری میلادی بروزرسان جدیدی دریافت کرد که حالت Bloody Palace را معرفی می‌کرد. با وجود اینکه در جست و جوی فایل‌های بازی نشانه‌هایی از عرضه محتوای بیشتر در آینده پیدا شده بود اما به نظر می‌رسد که قرار نیست دیگر افزونه جدیدی برای Devil May Cry 5 عرضه شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، تهیه کننده Devil May Cry 5 آقای مت واکر اخیرا اعلام کرد که روند توسعه بازی به طور کلی به پایان رسیده و حداقل در آینده پیش‌بینی شده هیچ محتوای جدیدی برای بازی عرضه نخواهد شد. واکر در ادامه گفت که دوست دارد امکان تجربه بازی در نقش شخصیت‌های مونث نیز فراهم شود اما تیم سازنده قبل از آن باید به مدیران ارشد اطمینان بدهد که پرداختن به این ایده ارزشش را دارد.

توییت مت واکر در این رابطه: "متاسفانه برنامه‌ای برای اضافه کردن محتوای بیشتر به DMC5 را نداریم. اما در مورد Resident Evil، با توجه به موفقیت بزرگ Resident Evil 2 امید دارم که عناوین بیشتری از این سری در دست ساخت باشد."

واکر در توییتی دیگر گفت: "متاسفانه توسعه DMC5 به سرانجام رسیده است. شخصا دوست دارم قابل بازی بودن شخصیت‌های مونث را هم در این بازی ببینم. تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که زمانی بتوانیم مدیران ارشد را متقاعد کنیم که [این ایده] ارزش وقت صرف کردن را دارد."

Devil May Cry 5 یکی از برترین عناوین سال و جزء بهترین عناوین اکشن شخصیت محور تاریخ است. عدم عرضه محتوای بیشتر برای این بازی با کیفیت در آینده نزدیک بی‌شک ناامید کننده است.