بازی Days Gone محتویات جدیدی در تابستان دریافت خواهد کرد + تریلر جدید بازی

بازی Days Gone محتویات جدیدی در تابستان دریافت خواهد کرد + تریلری جدید از گیم‌پلی بازی

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در فاصله‌ی 2 روز مانده به انتشار Days Gone، کمپانی Sony از محتویاتی که در فصل تابستان به بازی اضافه می‌شوند، رونمایی کرد. به این ترتیب از آغاز ماه ژوئن(اواخر خرداد- اوایل تیر ماه) یک DLC به صورت رایگان برای Days Gone منتشر خواهد شد. این dlc رایگان، یک درجه‌ی سختی جدید با عنوان Survival را به بازی اضافه می‌کند. این درجه‌ی سختی، تنها بازی را دشوارتر نخواهد کرد، بلکه به شما اجازه نخواهد داد تا از قابلیت‌های Fast Travel و survival vision استفاده کنید. هم‌چنین، Survival نقشه و سایر نشانه‌ها را از روی HUD پاک می‌کند. تروفی‌های جدیدی نیز برای این درجه‌ی سختی در نظر گرفته شده‌اند.

علاوه بر Survival، یک چالش هفتگی برای تمام ماه ژوئن در نظر گرفته شده است. موتورهای جدید، مبارزات و وظایف گروهی در طول این ماه در دسترس قرار می‌گیرند تا به بازیکنان، موارد بیشتری را برای تجربه ارائه دهند. Sony اعلام کرده است که طی هفته‌ی جاری، اطلاعات بیشتری را در مورد این محتویات به اشتراک خواهد گذاشت، هر چند که رایگان بودن آن‌ها خبر بسیار خوشایندی می‌باشد.

حال بیایید نگاهی به تریلر جدید بازی بیندازیم. این تریلر که عنوان آن "شکارچیان مبتلا شده"(Infected Predators) می‌باشد، حیوان‌هایی که تبدیل به زامبی شده‌اند را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که سازندگان نیز درباره‌ی حیوان‌های مبتلا شده صحبت می‌کنند، از گرگ‌هایی که به صورت دسته جمعی حمله می‌کنند تا یک خرس را مشاهده می‌کنیم.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

به تازگی متوجه شدیم که پچ روز اول این عنوان 24 گیگابایت حجم داشته و مشکلات و باگ‌های آن را برطرف می‌کند. محدودیت نقدها و نمرات بازی نیز فردا برداشته می‌شود. Days Gone روز جمعه به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.