توسعه دهنده‌ی CDPR: بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines یکی از منابع الهام Cyberpunk 2077 است؛ Google Stadia می‌تواند انقلابی باشد

توسعه دهنده‌ی CDPR: بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines یکی از منابع الهام Cyberpunk 2077 است؛ Google Stadia می‌تواند انقلابی باشد

استودیوی CD Projekt RED چند ماه اخیر را در یک سکوت نسبتا طولانی سپری کرده و فعلا اطلاعات چندانی را از بازی مورد انتظار خود یعنی Cyberpunk 2077 منتشر نکرده است. حال به تازگی وب سایت اسپانیایی Areajugones مصاحبه‌ی طولانی‌ای را با کارگردان بخش کوئست‌های این بازی یعنی متئوز تومازکویکز (Mateusz Tomaszkiewicz) که سابقه‌ی کار بر بازی‌های موفقی همچون The Witcher 2 ،The Witcher 3 و بسته‌های توسعه دهنده‌ی آن یعنی Hearths of Stone و Blood and Wine و همچنین بازی کارتی Thronebreaker: The Witcher Tales را دارد، منتشر کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، این کارگردان در جریان این مصاحبه اعلام کرد که بازی کالت Vampire: The Masquerade – Bloodlines یکی از منابع الهام عنوان Cyberpunk 2077 در جریان توسعه‌ی آن بوده است. او در این باره گفت:

"من خودم شخصا در جریان توسعه‌ی این بازی از عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines الهام گرفته‌ام، نمی‌دانم درباره‌ی آن چیزی شنیده‌اید یا نه. بازی ما قرار است یک تجربه‌ی اول شخص نقش آفرینی غیر خطی را در بطن یک تجربه‌ی گیم پلی و دیالوگ محور ارائه دهد. ما همه بازیکن هستیم و از ژانرها و سبک‌های مختلف لذت می‌بریم. اگر بخواهم به طوری شخصی به این سوال که منبع الهام بازی چه بوده است پاسخ دهم، شخصا Vampire: The Masquerade – Bloodlines را نام می‌برم؛ زیرا که به نظرم این بازی یکی از نمونه‌ها‌ی درخشان و فوق العاده‌ی نقش آفرینی اول شخص است و به شخصه از آن لذت بردم."

اگر شما هم از طرفداران بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines خوشحال باشید، زیرا که قرار است نسخه‌ی دوم این بازی در سه ماهه‌ی اول سال 2020 منتشر شود.

Google Stadia

این کارگردان استودیوی CD Projekt RED سپس کمی درباره‌ی کنفرانس بزرگ و جنجالی پلتفرم استریم ابری Google Stadia صحبت کرد که قرار است در اواخر سال جاری در دسترس قرار بگیرد. او معتقد است که این تکنولوژی می‌تواند انقلابی به پا کند، البته او درباره‌ی اینکه بازی Cyberpunk 2077 از طریق آن در دسترس قرار می‌گیرد یا نه، صحبتی نکرد.

او در این رابطه نیز گفت: "من واقعا خیلی دوست دارم با نحوه‌ی کار Google Stadia آشنا شوم و بدانم بازیکن‌ها و توسعه دهنده‌ها چگونه با آن کار می‌کنند، اما فعلا احساس می‌کنم به اندازه‌ی کافی از آن اطلاعات ندارم و در موقعیتی نیستم که زیاد راجع به آن صحبت کنم. اما این تکنولوژی واقعا می‌تواند انقلابی به پا کند، اگر به خوبی کار کند. درباره‌ی عرضه‌ی Cyberounk 2077 بر روی این سرویس، من هنوز نمی‌توانم حرفی بزنم، زیرا که فعلا خیلی زود است و ما هنوز بر روی Google Stadia کاری انجام نداده‌ایم. همانطور که قبلا اعلام کرده‌ایم، پلتفرم‌های مقصد این بازی فعلا فقط PC ،Xbox One و PlayStation 4 هستند و تمرکز ما هم بر روی آن‌هاست. من بسیار درباره‌ی Google Stadia کنجکاوم، اما من برای تصمیم گیری درباره‌ی آن مناسب نیستم و هیئت مدیره باید راجع به آن تصمیم بگیرند."

بازی Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما قرار است در نمایشگاه E3 2019 شاهد نمایش جدید این بازی باشیم و احتمال اینکه تاریخ عرضه‌ی آن اعلام شود، وجود دارد. نظر شما در این رابطه چیست؟ لطفا دیدگاه‌ها و تحلیل‌های خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.