اشاره‌های مرموز Capcom که به Resident Evil 3: Nemesis ارجاع دارند؛ بازسازی دیگری در راه است؟

اشاره‌های مرموز Capcom که به Resident Evil 3: Nemesis ارجاع دارند؛ بازسازی دیگری در راه است؟

بازسازی Resident Evil 2 در ژانویه سال جاری عرضه شد و هم اکنون یکی از برترین عناوین سال است. با این موفقیت طبیعی است که طرفداران Resident Evil خواهان بازسازی کامل دیگر عناوین قدیمی این سری دوست داشتنی و خصوصا آخرین عرضه این آن بر روی کنسول PlayStation 1 یعنی Resident Evil 3: Nemesis، نیز باشند. تاکنون به صورت رسمی اشاره‌ای به ساخت بازسازی Resident Evil 3 نشده اما شرکت Capcom مدتی است که در شبکه‌های اجتماعی خود به شکل مرموزی به این موضوع اشاره می‌کند.

در آخرین روزهای هفته گذشته بود که Capcom در حساب Facebook و Twitter رسمی خود پست‌های مرموزی را ارسال کرد. اولین پست تصویری از جیل ولنتاین در بازسازی Resident Evil 1 را نشان می‌دهد و تصویر دوم مربوط به بازسازی Resident Evil 2 است که بسیاری از طرفداران معتقدند که به دشمن اصلی Resident Evil 3 یعنی Nemesis ارجاع دارد.

در حال حاضر تنها سه ماه از عرضه Resident Evil 2 گذشته و خیلی زود است که Capcom بازسازی دنباله این بازی را تایید کند اما ظاهرا فروش فوق العاده RE2 این ناشر را به عجله در معرفی بازسازی Resident Evil 3 وا داشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN، اولین اشاره Capcom به بازسازی Resident Evil 3 مربوط به بازسازی Resident Evil 1 است و شخصیت جیل ولنتاین (شخصیت اصلی Resident Evil 3) را نشان می‌دهد. در توضیح این تصویر چنین آمده: "تا حالا حس کردید که یکی داره نگاه‌تون میکنه…؟" این جمله به Nemesis اشاره دارد که در قسمت سوم جیل را زیر نظر داشت و به دنبال شکار او بود.

دومین اشاره که چند روز پیش شما را در جریان آن قرار دادیم، تصویری از بازسازی Resident Evil 2 است. این تصویر حفره بزرگی در دیوار ساختمان RPD را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که موجودی دیوار را شکسته و وارد ساختمان شده است. از آنجا که در زمان گرفته شدن این تصویر Mr X هنوز وارد ساختمان نشده است، بنابراین بسیاری از طرفداران این خرابکاری را به Nemesis نسبت می‌دهد (وقایع Resident Evil 3 تا حدی قبل از نسخه دوم اتفاق می‌افتند، همچنین در این قسمت این موجود وحشتناک به دنبال شکار جیل و دیگر اعضای تیم S.T.A.R.S در ساختمان RPD است). بعید نیست که حفره ایجاد شده در دیوار در مسیر دفتر S.T.A.R.S باشد.

https://www.ed-viagra-onlineprice.com/wp-content/uploads/2019/04/D3DvzggWwAA_8jE.jpg

نظر شما چیست؟ آیا Capcom برای معرفی هر چه زودتر Resident Evil 3: Nemesis تا این حد هیجان‌زده است؟