صداپیشه‌ی نیتن دریک در رابطه با احتمال ساخته شدن Uncharted 5 صحبت‌ کرد

صداپیشه‌ی نیتن دریک در رابطه با احتمال ساخته شدن Uncharted 5 صحبت‌ کرد

بسیاری از افراد منتظرند تا ببینند که آیا Sony برنامه‌ای برای آینده‌ی Uncahrted دارد یا خیر. همچنین اگر قرار باشد ادامه‌ی این سری ساخته شود، احتمالا دیگر شاهد نقش آقرینی نیتن دریک به عنوان نقش اول داستان نخواهیم بود و به نظر می‌رسد داستان این شخصیت به پایان خود رسیده باشد. البته نمی‌توان در این مورد مطمئن بود. همچنین برای یک دهه Uncharted به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های Sony محسوب می‌شد و بعید است که Sony این سری را به حال خود رها کند و ادامه‌ای از آن نسازد. مخصوصا این که Sony فیلم Uncharted را با بازی Tom Holland در دست ساخت دارد و شاید در آینده شاهد نسخه‌ای از این سری بر روی PS5 باشیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال به تازگی نولان نورث صداپیشه‌ی شخصیت نیتن دریک در مصاحبه‌ای در این رابطه صحبت‌هایی را انجام داد. وی در این مصاحبه گفت:

"بسیاری از مردم خواهان ساخته شدن قسمت پنجم این بازی هستند و من از این همه درخواست احساس خوشحالی می‌کنم. ما حتی پس از تولید قسمت اول نمی‌دانستیم که قرار است دومین قسمت نیز ساخته شود. من فقط به یاد دارم که بعد از شنیدن خبر ساخته شدن قسمت دوم، بسیار هیجان زده شده بودم و بعد از موفقیتی که این قسمت توانست به دست بیاورد، تقریبا مطمئن بودم که قسمت سوم و چهارم این بازی نیز ساخته خواهد شد.

روند توسعه‌ی قسمت چهارم از آن جا آغاز شد که هنوز تصمیمی برای ساخت قسمت پنجم گرفته نشده بود. البته این موضوع که اگر قسمت دیگری از این سری ساخته نشود، باعث ناراحتی من خواهد شد اما با تمام این حرف‌ها ما به تمام این کارهایی که در این مدت انجام دادیم افتخار می‌کنیم ولی اگر سونی و ناتی داگ تصمیمی برای ادامه‌ی این سری نداشته باشند من هم با این موضوع کنار خواهم آمد."