به زودی از بخش چندنفره Gears 5 رونمایی خواهد شد

طرفداران سری Gears of War اکنون خود را برای پنجمین شماره‌ی این سری آماده می‌کنند که قرار است در طول سال جاری منتشر شود. تا کنون نیز اطلاعات زیادی در مورد این بازی منتشر نشده است و طرفداران منتشر جزئیات بیشتر هستند. همچنین این استودیو تمام تلاش خود را می‌کند تا این بازی مطابق میل طرفدارانش ساخته شود. این نسخه نیز مانند بازی چهارم توسط The Coalition در دست ساخت قرار دارد و واضح است که این عنوان مهم‌ترین عرضه مایکروسافت در سال 2019 می‌باشد. به طور حتم بخش چندنفره سری Gears of War طرفداران بیشماری دارد چرا که المان‌های جذاب و قدرتمندی را در هسته گیمپلی خود نگه داشته است و به زودی جزئیاتی در مورد بخش چندنفره نسخه پنجم منتشر خواهد شد.

چندی پیش شرکت مایکروسافت اعلام کرد، در ماه ژوئن(خرداد) امسال در جریان مراسم جدید eSport با نام Gears Summer Series: The Bond and Betrayals of Brotherhood که یک رویداد 6 بخشی می‌باشد و بر روی چشم‌انداز eSport و مسابقات برنامه‌ریزی شده تمرکز دارد، اطلاعاتی از بخش چندنفره Gears 5 منتشر خواهد شد.

رونمایی رسمی از بخش چندنفره بازی در مراسم ذکر شده، در تاریخ 14 ژوئن(24 خرداد) رخ خواهد داد که می‌تواند از طریق توییچ آن را مشاهده کنید.

مایکروسافت در مورد این سری جدید گفت:

"The Bonds and Betrayals of Brotherhood از طریق 6 بازیکن حرفه‌ای معروف نگاهی بی‌سابقه و کم نظیر به دنیای Gears در عرصه eSport خواهد داشت. این سری که در 6 قسمت منتشر خواهد شد، نگاهی به تغییرات اعمال شده از Gears of War 4 به Gears 5 دارد و فرصت‌های جدید برای بخش چندنفره را بررسی می‌کند."

Gears 5 برای PC و Xbox One در دست توسعه قرار دارد و تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست.

نظر شما در این باره چیست؟