شایعه: Rockstar Games به صورت همزمان بر روی چند پروژه کار می‌کند

شایعه: Rockstar Games به صورت همزمان بر روی چند پروژه کار می‌کند

جایی در سال 2013 بود که Rockstar Games به شرکتی تک بازی ساز تبدیل شد. در نسل گذشته کنسول‌ها هر کدام از شعبه‌های اصلی Rockstar Games به صورت همزمان بر روی پروژه‌ خاصی کار می‌کردند اما این شرکت در ادامه جاه‌طلبی خود را بالا برد و تمامی استودیوهای خود را متحد کرد تا بر روی تنها یک پروژه واحد کار کنند. آنها در سال 2013 عنوان Grand Theft Auto V را منتشر کردند، عنوانی که همچنان از آن پشتیبانی می‌شود. Rockstar Games از 2013 تا 2018 در کنار حمایت از GTA Online، حداقل به صورت رسمی تنها بر روی یک بازی کار کرده و آن چیزی نیست جز Red Dead Redemption 2 که چند ماه قبل عرضه شد.

اکنون بسیاری از طرفداران انتظار دارند که این شرکت در قدم بعدی خود به سراغ Grand Theft Auto VI رفته باشد، شایعه‌ها این مسئله را تایید می‌کنند اما اگر Rockstar Games همزمان با این پروژه عظیم، عناوین دیگری را هم در دست ساخت داشته باشد چطور؟

Rockstar Games هرگز سازنده‌ای تک بازی ساز نبوده و این برچسبی است که توسط مردم به این شرکت زده شده است و دلیل آن هم توضیح داده شد. اما اینکه Rockstar Games در طول 6 سال گذشته تنها بر روی Red Dead Redemption 2 کار کرده باعث نمی‌شود که دیگر نتواند همزمان ساخت چند پروژه را مدیریت کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از ComicBook، اخیرا یکی از کاربران شناخته شده Bully 2 subreddit در رزومه کاری یکی از اعضای Rockstar India مدرک جالب توجهی را پیدا کرده است. رزومه کاری این کارمند تایید می‌کند که Rockstar همزمان بر روی چند پروژه معرفی نشده کار می‌کند. اکنون می‌توان با اطمینان گفت که یکی از این پروژه‌ها GTA VI است. اما موارد دیگر چطور؟ عنوانی جدید یا Bully 2 که مدت‌هاست شایعه ساخت آن به گوش می‌رسد؟ کسی چیزی نمی‌داند اما همین مسئله که می‌بینیم Rockstar Games پس از مدت‌ها به صورت همزمان ساخت چند پروژه را مدیریت می‌کند به خودی خود هیجان‌انگیز است.

نظر شما چیست؟ آیا به رزومه کاری عضو Rockstar India می‌توان استناد کرد و Rockstar Games در نسل آینده کنسول‌ها بر خلاف نسل حاضر می‌تواند به صورت همزمان ساخت چند پروژه بزرگ را مدیریت کند یا همه این مدارک اشتباه هستند و این شرکت تنها یک بازی بزرگ را در دست ساخت دارد.