Transistor بر روی فروشگاه Epic Games رایگان شد

Transistor

بازی Transistor ساخته استودیو Supergiant Games از امروز (30 فروردین) تا 2 می (12 اردیبهشت) بر روی فروشگاه Epic Games برای کاربران این فروشگاه رایگان شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot کمپانی Epic Games برای جشن گرفتن تاسیس فروشگاهش به مدت یک سال هر دو هفته یکبار یک بازی را بر روی این فروشگاه به طور رایگان عرضه می‌کند و با توجه اینکه دو هفته از رایگان شدن عنوان The Witness بر روی این فروشگاه می‌گذرد، روز گذشته این کمپانی جدید‌ترین بازی رایگان فروشگاهش را معرفی کرد.

بازی Transistor از استودیو Supergiant Games که پیش از این عناوین Bastion و Pyre را نیز ساخته بود یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) اکشن علمی تخیلی است که داستان یک خواننده مشهور به نام Red را روایت می‌کند که مورد حمله یک نیروی رباتیک به نام The Process قرار می‌گیرد. Red پس از فرار از دست این نیرو به شمشیر درخشانی به نام Transistor دست پیدا می‌کند و به کمک قدرت این شمشیر سعی می‌کند تا گروه شیطانی که The Process را کنترل می‌کند نابود کرده و شهر Cloudbank را از تهاجم آنها نجات دهد. نبرد‌های بازی با استراتژی مبارزات نوبتی انجام می‌شود و مانند دیگر عناوین نقش‌آفرینی Red با کسب امتیازات بیشتر توانایی بازگشایی قدرت‌های جدید در بازی را پیدا می‌کتد. بازی Transistor در سال 2014 برای پلتفرم‌های Switch، PS4، PC و iOS عرضه شده بود.

در تاریخ 12 اردیبهشت و با پایان یافتن زمان عرضه رایگان Transistor، عنوان World of Goo جایگزین این بازی خواهد شد.