سرورهای بازی Burnout Paradise به زودی به حالت آفلاین در خواهند آمد

 سرورهای بازی Burnout Paradise به زودی به حالت آفلاین در خواهند آمد

به نظر می‌رسد بعد از نزدیک به 12 سال، EA تصمیم گرفته تا سرورهای بازی را از دسترس خارج کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، ساعاتی پیش شرکت EA اعلام کرد که از تاریخ 1 آگوست (10 مرداد)، تمامی سرورهای بازی Burnout Paradise خاموش خواهند شد؛ این اتفاق برای هر 3 نسخه‌ی Xbox 360 ،PS3 و PC بازی رخ خواهد داد.

این اتفاق تاثیری برروی بازی Burnout Paradise Remastered که سال گذشته عرضه شد نخواهد داشت. البته آن دسته از بازیکنان Xbox One که از طریق قابلیت backwards compatibility نسخه Xbox 360 بازی را تجربه می‌کرده‌اند، دیگر نمی‌توانند آنلاین شوند.

EA در این رابطه بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده که متن آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

"از تمامی طرفداران حرفه‌ای این بازی که تا تاکنون با ما بوده‌اند متشکریم. شما از اکنون چیزی نزدیک به 106 روز وقت دارید تا تمامی چالش‌های آنلاین بازی نظیر barrel-roll را به اتمام برسانید."

البته بازی به صورت آفلاین هم‌چنان قابل تجربه بوده ولی هر چیزی که مربوط به سرور و بحث آنلاین باشد، برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد.

عنوان Burnout Paradise که آخرین نسخه بزرگ از این سری است، در سال 2008 برروی تمامی پلتفرم‌‌های اصلی آن زمان عرضه شد. دنیای جهان‌باز Paradise و طراحی زیبای آن در کنار ویژگی‌های بخش چندنفره که از زمان خود جلوتر بودند، سبب محبوبیت بسیار بالای این بازی شد؛ به گونه‌ای که عده‌ای از آن به عنوانی یکی از بهترین بازی‌های نسل پیشین یاد می‌کنند.

نسخه ریمستر شده این بازی با نام Burnout Paradise Remastered هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.