بازیگر نقش Master Chief در سریال تلوزیونی Halo مشخص شد

بازیگر نقش Master Chief در سریال تلوزیونی Halo مشخص شد

به نظر می‌رسد سریال تلوزیونی Halo که برای مدت بسیاری در دست توسعه و برنامه‌ریزی بوده و سرانجام سال گذشته پخش آن توسط شبکه Showtime (پخش‌کننده سریال‌هایی نظیر Dexter و Shamelss) پذیرفته شده، سرانجام بازیگر نقش Master Chief را انتخاب کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، ساعاتی پیش در توییتر شبکه Showtime مشخص شد که "پابلو شرایبر" (Pablo Schrieber) که هم‌اکنون سریال American Gods را از شبکه Starz در حال پخش دارد و پیش از این نیز در سریال Orange Is the New Black به ایفای نقش پرداخته، کلاهخود Master Chief را خواهد پوشید.

"زمان پوشیدن لباس فرا رسیده است. "پابلو شرایبر" به عنوان بازیگر نقش Master Chief انتخاب شده است. وی نقش این اسپارتان نمادین و آخرین امید بشریت را در برابر نژاد بیگانه Covenant در سریال Halo بازی خواهد کرد. "

هم‌چنین بازیگر استرالیایی یعنی "یِرین ها" (Yerin Ha) نیز نقش شخصیت جدید دنیای Halo به نام Quan Ah را ایفا خواهد کرد. وی نقش "یک دختر 16 ساله‌ی شاداب و شگفت‌انگیز از کلونی Outer Colonies که در زمانی مهم با Master Chief ملاقات می‌کند." را بر عهده دارد.

آگوست سال گذشته بود که مدیر بخش برنامه‌ریزی شبکه Showtime اعلام کرد Master Chief نقش اصلی سریال تلوزیونی Halo خواهد بود و برخلاف بازی‌ها که در آن هیچ‌گاه چهره Master Chief نشان داده نشده، نشان دادن شخصیت و صورت وی در سریال "سوالی کلیدی و بخشی مهم از سریال خواهد بود." وی هم‌چنین خاطر نشان کرد که پروتاگونیست‌های دیگری نیز در سریال حضور خواهند داشت که احتمالا به خاطر جذب مخاطبینی خارج از بازیکنان و طرفداران سری Halo است.

"کایل کیلن" (Kyle Killen) که پیش از این نیز ساخت سریال‌هایی نظیر Lone Star و Awake را در کارنامه دارد، به عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی با کارگردان فیلم Rise of the Planet of the Apes یعنی "روپرت وایت" که قرار است چندین قسمت از سریال را کارگردانی کند، همکاری خواهند کرد. طبق اعلام قبلی Microsoft و Showtime، تولید این سریال در پاییز امسال در شهر بوداپست کشور مجارستان آغاز خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.