کارگردان God of War، کوری بارلاگ شفاف‌سازی می‌کند که هیچ DLC خاصی برای یک سالگی این عنوان برنامه‌ریزی نشده است

God of War

پس از انتشار God of War در بهار سال گذشته، این عنوان مداوماً خود را به عنوان یکی از برترین تجربه‌های نسل هشت ثابت کرده و با در نظر گرفتن نزدیک شدن اولین سال عرضه، کارگردان بازی به عنوان یک شفاف‌سازی مطرح کرده که نباید انتظار از راه رسیدن یک DLC به مناسبت این رویداد را داشته باشیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، کارگردان God of War در پاسخ به سوال یکی از هواداران که در تولد یک سالگی بازی باید منتظر چه چیزهایی باشیم مشخص کرد؛ «فقط محض اینکه کسی ایده‌ی اشتباهی نداشته باشد… هیچ DLC خاصی برای بازی منتشر نمی‌شود».

این بیانیه‌ی بارلاگ پس از شروع جشن یک هفته‌ای Sony و توسعه دهندگان Santa Monica به مناسبت یک ساله شدن God of War توئیت شده، این مراسم با ویدئویی که در آن سازندگان بابت حمایت و پشتیبانی طرفداران از همگی تشکر کردند شروع شد. تا اینجای کار یک تم رایگان برای کاربران PS4 در نظر گرفته شده و در چهارشنبه آینده تعدادی آواتار نیز منتشر خواهد شد.

با اینحال، بارلاگ خواسته قبل از بالا رفتن امیدواری‌ها، تردیدها را به قطعیت رسانده و مشخص کند که بازیکنان نباید منتظر هیچ بسته‌ی گسترش دهنده‌ای برای این بازی باشند. حتی قبل از این اتفاق، بارلاگ اعلام کرده بود که هیچ برنامه‌ای برای ساخت DLC ندارند (حداقل فعلاً)، اما زمانی ایده‌ی آن در Santa Monica مطرح شده که پس از بررسی و مشخص شدن بیش از حد بزرگ بودن آن ادامه کار منتفی شده.

God of War هم اکنون به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس است.