به مناسبت شروع فصل آخر Game of Thrones، چندین آواتار و یک تم برای PS4 توسط Sony منتشر شد

به مناسبت شروع فصل آخر Game of Thrones، چندین آواتار و یک تم برای PS4 توسط Sony منتشر شد

انگار تم رایگان God of War که چندی پیش برای Playstation منتشر شد کافی نبود، حالا توسعه دهندگان کنسول و ناشرین با همفکری یکدیگری تمی پویا از Game of Thrones منتشر کرده‌اند تا حتی PS4 طرفداران هم با نغمه‌ی آتش و یخ هماهنگ شود. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در این تم می‌توانید یکی از نمادین‌ترین گزینه‌های مربوط به این سریال یعنی اژدهاها را درحال آتش پراکنی مشاهده کنید. در ادامه توئیت مربوطه را می‌توانید ببینید؛

GOT Tweet

همچنین سونی در کنار این تم زیبا تعدادی آوتار هم ارائه کرده. این آواتارها شامل نشان‌های اختصاصی هر خاندان و یک سری از شخصیت‌های مربوط به سریال می‌شود. برای به دست آوردن تمام این‌ها، کافیست با هر مرورگی وارد حساب PSN خودتان شوید سپس سه ویدئوی کوتاه روی وب‌سایت رسمی تماشا کنید. پس از این مراحل کد رایگانی به عنوان زحمات خود دریافت می‌کنید.

این موارد رایگان مربوط به Game of Thrones مطمئناً پیشنهادهایی زمانی هستند پس حتماً پیش از به اتمام رسیدن فرصت آن‌ها را دریافت و به کنسول خود اضافه کنید. برای کسانی که به خود سریال علاقمندند، Playstation VUE شبکه‌ی HBO را هم به عنوان یک کانال حق اشتراکی داراست.

با توجه به بازی‌های اقتباسی از این سریال تلویزیونی، جشن گرفتن شروع فصل جدید توسط سونی منطقی به نظر می‌رسد. از بین این بازی‌ها می‌توان به عنوان‌های منتشر شده روی تلفن‌های همراه و کامپیوترهای شخصی با نام‌های Reigns: Game of Thrones و Game of Thrones: Conquest اشاره کرد.

شاید یکی از قابل احترام‌ترین تلاش‌ها برای بازسازی دنیای وستروس نسخه‌ی Telltale Games باشد، عنوانی که به بازیکن اجازه می‌دهد شخصیت‌های موردعلاقه‌ی خود را با جلوه‌های بصری به خصوص زیبایی دیده و حتی روی یک سری از اتفاقات داستان تأثیر بگذارد. این بازی هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هفت و هشت و همینطور کامپیوترهای شخصی در دسترس است.