یک ساعت پس از انتشار اولین اطلاعات از PS5، مایکروسافت تاریخ برگزاری کنفرانس خود در E3 2019 را اعلام کرد

یک ساعت پس از انتشار اولین اطلاعات از PS5، مایکروسافت تاریخ برگزاری کنفرانس خود در E3 2019 را اعلام کرد

هنوز چند ساعت از انتشار اطلاعاتی جدید از کنسول نسل بعدی Sony و PlayStation نگذشته که Microsoft به نوعی با اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس خود در E3 2019، جواب Sony را داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، دقایقی پیش شرکت Microsoft با انتشار توییتی اعلام کرد که در تاریخ 9 ژوئن (20 خرداد ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران) کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2019 را برگزار خواهد کرد. همانند همیشه، مخاطبان می‌توانند پخش زنده و کامل این کنفرانس که در سالن Microsoft Theatre برگزار می‌شود را از طریق یوتیوب و یا سرویس‌های استریم Mixer و Twitch به صورت زنده مشاهده کنند.

انتظار می‌رود در این کنفرانس علاوه بر نمایش تریلر‌هایی از بازی‌های معرفی‌شده نظیر Gears 5، از بازی‌هایی جدید و از همه مهم‌تر برنامه‌های Microsoft برای نسل بعد رونمایی شود. این شرکت آمریکایی در E3 سال 2018 اعلام کرد که در حال کار برروی کنسول‌ نسل بعدی Xbox است و با توجه به سخنان "فیل اسپنسر" مبنی بر برگزاری یک E3 "بزرگ"، احتمالا شاهد رونمایی از Xbox بعدی خواهیم بود.

همان‌طور که می‌دانید، در E3 امسال شرکت Sony حضور نخواهد داشت و EA نیز برخلاف چند سال گذشته کنفرانسی برگزار نخواهد کرد.

اما همانند سالیان گذشته، 2 شرکت Ubisoft و Bethesda کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهند کرد که به ترتیب در تاریخ‌های 21 و 20 خرداد می‌توانید آن‌ها را از طریق Twitch ،YouTube و یا دیگر سرویس‌های ویدئویی مشاهده کنید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.