تاریخ انتشار Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order مشخص شد

تاریخ انتشار Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Dualshockers، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، استودیوی Team Ninja سازنده‌ی بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order در خبری تاریخ عرضه‌ی این بازی را اعلام کرد. این بازی قرار است در تاریخ 19 ماه جولای برای Switch منتشر شود. این استودیو در گذشته بر روی بازی‌هایی نظیر Dead or Alive، Ninja Gaiden و Nioh کار کرده است و با بازی‌هایی که سبک اکشن دارند بیگانه نیست.

در این بازی شخصیت‌های مختلفی از یونیورس Marvel حضور دارند. شخصیت‌هایی از X-Men، Guardians of the Galaxy، Avengers در این بازی حضور خواهند داشت. همچنین شخصیت‌های Black Panther، Spider-Gwen، Doctor Strange، و Deadpool به سبب محبوبیت زیادی که در دو نسخه‌ی قبلی بازی داشتند، در این بازی نیز حضور خواهند داشت.

داستان بازی نیز بیشتر حول و حوش Thanos و افراد زیر دستش می‌باشد و بسیار شبیه به داستان دنیای سینمایی Marvel دنبال می‌شود. البته برخی از شخصیت‌هایی که در بازی حضور دارند در دنیای سینمایی Marvel حضور ندارند. بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order در تاریخ 19 جولای به صورت انحصاری برای Switch عرضه خواهد شد.