تماشا کنید: به مناسبت سالگرد عرضه‌ی God of War سازندگان با انتشار یک ویدئو از طرفداران تشکر می‌کنند؛ تم رایگان بازی هم‌اکنون بر روی PS4 در دسترس می‌باشد

تماشا کنید: به مناسبت سالگرد عرضه‌ی God of War سازندگان با انتشار یک ویدئو از طرفداران تشکر می‌کنند؛ تم رایگان بازی هم‌اکنون بر روی PS4 در دسترس می‌باشد

در کمتر از یک هفته، به یک سالگی عرضه‌ی God of War می‌رسیم، عنوانی که موفق شد تا دنیای گیم را به تسخیر خود در آورده و جوایز زیادی را از آن خود کند. God of War توانست توسط بیشتر مراجع گیمینگ و مراسم‌های معتبر به عنوان بهترین بازی سال 2018 انتخاب شده و توجه طرفداران را نیز باری دیگر به خود جلب کند. حال به گزارش پردیس‌گیم، استودیوی Santa Monica با انتشار یک تم رایگان برای PS4 و ست آواتاری که در 28 اردیبهشت در دسترس قرار خواهد گرفت، از طرفداران قدر‌دانی می‌کند. هم‌چنین، استودیوی مذکور با انتشار تریلری از طرفداران بخاطر پشتیبانی آن‌ها، تشکر می‌کنند. رئیس استودیوی Santa Monica در این مورد گفته است:"بازی، یک ریسک و امتحان بزرگ بود. تغییر در یک فرنچایز با سابقه همراه با شک و تردیدی بی‌اندازه می‌باشد و استودیو ریسک بزرگی را تجربه می‌کند. تشکر از تمام تیم‌ جهانی ما، خانواده‌ی پلی‌استیشن و شما، میلیون‌ها طرفدار God of War در سراسر دنیا که تغییر بازی را با آغوش باز در سفری که هیچ وقت انتظار آن را نداشتیم، پذیرفتید. ما این ماجراجویی را با هم انجام دادیم."

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

هم‌چنین، استاداستیل اعلام کرد که بازخورد دریافت شده درباره‌ی God of War از سوی طرفداران و از زمان انتشار، چیزی جر تواضع و فروتنی نبوده است:"از صمیم قلبمان از شما برای پذیرفتن God of War جدید با آغوش باز و کمک کردن به Santa Monica برای ساخت شروعی جدید، تشکر می‌کنیم. از سوی تمام اعضای تیممان، که به معنای همه چیز برای ماست. حال، ما سفری طولانی را در پیش داریم."

امروز متوجه شدیم که اعضای Santa Monica نه تنها شاهکاری به نام God of War را توسعه داده‌اند، بلکه ایده‌ی استفاده از نیزه در Horizon Zero Dawn نیز متعلق به آن‌ها بوده است. این عنوان هم‌اکنون به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس می‌باشد.