دنباله‌ی بازی Remothered با عنوان Going Porcelain معرفی شد؛ وحشت روان‌شناختی عمیق‌تر

دنباله‌ی بازی Remothered با عنوان Going Porcelain معرفی شد؛ وحشت روان‌شناختی عمیق‌تر

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، کمپانی Modus Games بازی Remothered: Going Porcelain را که دومین عنوان در سه‌گانه‌ی وحشت بقای Remothered می‌باشد، معرفی کرد. وظیفه‌ی ساخت این عنوان بر عهده‌ی استودیوهای Darril Arts و Stormind Games بوده و در سال 2020 بر روی پلتفرم‌های مقصد PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

اولین نسخه از این 3گانه، Remothered: Tormented Fathers نام داشت که موفق شد تا به عنوان بهترین بازیِ ویدئویی ایتالیایی سال 2018 در هشتمین دوره‌ی مراسم Italian Video Game Awards در شهر رم، انتخاب شود. ابن بازی هم‌اکنون بر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد و در ادامه‌ی سال 2019 برای Switch عرضه خواهد شد. رئیس شرکت Modus Games یعنی "کریستینا سیلی" در این مورد می‌گوید:"اولین نسخه توانست نظر طرفداران سبک وحشت بقا را به خود جلب کند و قسمت دوم باعث خواهد شد تا آن‌ها برای قسمت آخر، مشتاقانه منتظر بمانند."

"کریس دریل" کارگردان خلاق استودیوی Darril Arts نیز اضافه کرد:"من بی‌اندازه به موفقیتی که Remothered: Tormented Fathers کسب کرد، افتخار می‌کنم. هم‌چنین، از این همکاری که باعث می‌شود تا نسخه‌ی دوم ساخته شود، بسیار خشنود هستم. برای چیزی جدید، آشفته، چیزی که باید همزمان از آن ترسید و باعث گریه نیز خواهد شد، خودتان را آماده کنید. برای ورود به داستانی عاشقانه‌ و غم‌انگیز، آماده شوید."

رئیس استودیوی Stormind Games "آنتونیو کاناتا" نظر خود را اینگونه بیان کرد:"این افتخار شگفت‌انگیزی است که در بین توسعه‌دهندگان ایتالیایی به عنوان بهترین در ساخت بازی‌های وحشتناک و مستقل شناخته شوید. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا باری دیگر، مردم را با Remothered: Going Porcelain وحشت‌زده و شگفت‌زده کنیم."