شایعه: داستان و تاریخ عرضه‌ی بازی GTA 6 مشخص شد

همانطور که می‌دانید، موفقیت عظیم GTA V ساخته شدن قسمت بعدی مجموعه را تضمین می‌کند، اما موضوع این است که تا چه زمانی باید منتظر بازگشت آن بمانیم؟ به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wegotthiscovered، بر اساس شایعه‌ای که به تازگی کشف شده و حال در مقیاس گسترده در حال پخش شدن است، Grand Theft Auto 6 در سال 2020 عرضه خواهد شد. شایعه‌ی اشاره شده، از پستی بر روی وبسایت Pastebin نشات گرفته و آن را فردی منتشر کرده است که ادعا می‌کند عضوی از تیم کوچک توسعه‌دهنده‌ی بازی در اروپا بوده است. در ادامه، این فرد توضیح می‌دهد که آن‌ها 8 ماه گذشته را صرف کمک به یک شرکت شناخته‌شده‌ برای ساخت عنوانی AAA کرده‌اند که قرار است همزمان با عرضه PS5 و در سال 2020 منتشر شود. نامی از بازی اشاره شده، برده نشد اما در ادامه‌ی پست، جزئیاتی از کنسول معرفی نشده‌‌ی PS5 مشخص شده است که نشان می‌دهد GTA VI یکی از بازی‌های زمان انتشار آن می‌باشد.

دنیاله‌ی مورد انتظار در تعطیلات سال 2020 به فروشگاه‌ها ارسال شده و یک عنوان انحصاری زمانی برای PS5 خواهد بود. شرکت Sony مبلغ سنگینی را برای این معامله پرداخت کرده است و مدت زمان انقضای آن، یک ماه می‌باشد؛ به این معنی که پس از گذشت 1 ماه از زمان عرضه، دارندگان کنسول نسل بعدی Xbox هم قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود. البته، در گذشته کمپانی‌های Sony و Microsoft قرارداهای انحصاری به صورت زمانی را با بازی‌هایی مانند Rise of The Tomb Raider داشته‌اند، هر چند که نمی‌توان Rockstar را در جایگاهی تصور کرد به پول بیشتری نیاز داشته باشد.

به عنوان جزئیات گیم‌پلی، در ادامه‌ی پست مذکور توضیح داده می‌شود که شایعات حاکی از این هستند که GTA 6 در شهرهای میامی و نیویورک جریان خواهد داشت. لازم به ذکر است که تمامی این‌ها در حد شایعه بوده و باید با بدبینی به آن‌ها نگاه کرد، اما شاید هم درست باشند! زیرا در گذشته فرنچایز Grand Theft Auto در انحصار پلتفرم های Sony بود. در نسل هفتم نیز قرار بود تا Rockstar یک بازی انحصاری به نام Agent را بر روی PS3 عرضه کند که خبری از آن نشد. از اخبار مربوط می‌توان به GTA ONLINE به نسبت RED DEAD ONLINE همچنان درآمد بیشتری را نصیب ROCKSTAR می‌کند، اشاره کرد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.