دانلود موسیقی متن انیمه DEATH NOTE

دانلود موسیقی متن انیمه دفتر مرگ

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن انیمه DEATH NOTE اثر Hideki Taniuchi, Yoshihisa Hirano در خدمت شما هستیم.

داستان این انیمه بر اساس مانگایی با همین نام (اثر Tsugumi Ohba و Takeshi Obata) شکل گرفته و در مورد یک جوان نابغه با نام Yagami Light است که بر حسب اتفاق، دفترچه‌ای با نام Death Note را پیدا می‌کند؛ دفترچه‌ای که متعلق به یک شینیگامی (Shinigami – در فرهنگ ژاپن به فرشته‌های مرگ اطلاق می‌شود) با نام Ryuk بوده و به صاحب آن، این اختیار مافوق الطبیعه را می‌دهد تا هر کسی که نامش در صفحات آن نوشته می‌شود را از بین ببرد. Light نیز از این فرصت استفاده می‌کند تا Utopia (آرمان شهر، جایی که هیچ بدی‌ای در آن وجود ندارد) خودش را بسازد. ولی با فعالیت‌هایش، موجب می‌شود که تیمی از اعضای حرفه‌ای پلیس به رهبری کاراگاهی مرموز با نام L، برای یافتن هویت او اقدام کنند.

این انیمه توانست تا پس از نمایش، نظر بسیار مثبت منتقدان و بینندگانش را جلب کند. نه تنها خط داستانی پیچیده و جذاب انیمه و شخصیت پردازی کارکترهای آن مورد تمجید قرار گرفت، بلکه این اثر حتی توانست که جوایز بسیاری از جمله Tokyo International Anime Fair 2007: Best TV Anime را ازآن خودش کند. اما متاسفانه، این اثر همچنین با واکنش‌های منفی‌ای از سوی بعضی افراد مواجه شد که واکنش شدید خالقان آن را به همراه داشت.

دانلود موسیقی متن انیمه Death Noteدانلود موسیقی متن انیمه دث نوت

دانلود موسیقی متن انیمه دفترچه مرگ

DEATH NOTE Original Soundtrack

DEATH NOTE Original Soundtrack II

DEATH NOTE Original Soundtrack III

ناشر: VAP

تاریخ انتشار: 21 دسامبر 2006 – 21 مارچ 2007 – 26 ژوئن 2007

تعداد قطعات موسیقی: 88 قطعه

مدت زمان کلی: 03 ساعت و 24 دقیقه و 07 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Hideki Taniuchi, Yoshihisa Hirano, RUKA, Sakito, Kawakita Ryo

دانلود موسیقی متن

دانلود آلبوم Original Soundtrack با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 173.94 مگابایت)

دانلود آلبوم Original Soundtrack II با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 166.69 مگابایت)

دانلود آلبوم Original Soundtrack III با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 151.10 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Coda – Death Note [موسیقی پیشنهادی]

Death Note

L

Light's Theme [موسیقی پیشنهادی]

L's Theme [موسیقی پیشنهادی]

Dirge

نکته مهم: بخش موسیقی انیمه بعد از در نظر گرفتن درخواست‌های عده‌ی بسیاری از کاربران پردیس گیم، ایجاد شده است. در نتیجه، میزان استقبال شما عزیزان و نظرات، انتقادات و پیشنهاداتتان نقش شگرفی در ادامه یافتن و گسترش این بخش جدید ایفا خواهد کرد. به همین منظور، خواهشمندیم که با ارسال پیام‌ها و درخواست‌های خود در مورد این بخش در قسمت نظرات، ما را یاری کنید.