Guerrilla Games به دنبال جذب نیرو جهت کار بر روی یک پروژه چندنفره به رهبری کارگردان Rainbow Six Siege است

Guerrilla Games به دنبال جذب نیرو جهت کار بر روی یک پروژه چندنفره به رهبری کارگردان Rainbow Six Siege است

Guerrilla Games در سال 2017 با عرضه عنوان اکشن ماجراجوی جهان آزاد Horizon Zero Dawn هم در بخش تجاری و هم از نظر منتقدان به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد. اما عنوان بعدی این استودیو چه چیزی می‌تواند باشد؟ چند ماهی است که آنها در سکوت خبری به سر می‌برند. اعضای این استودیو در سال 2018 از 250 نفر به 400 نفر افزایش پیدا کرد، بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که آنها هم اکنون عنوان و شاید هم عناوین بزرگی را در دست ساخت دارند.

به لطف توییت‌ها و آگهی شغلی جدیدی که اخیرا توسط یکی از اعضای ارشد Guerrilla Games منتشر شده تا حدی می‌توانیم سر از کار آنها در بیاوریم. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، کارگردان عنوان Rainbow Six Siege یعنی سیمون لاروش که اخیرا برای کار بر روی یک پروژه معرفی نشده به Guerrilla پیوست به تازگی توییت مرموزی را با این متن منتشر کرده است: "بالاخره، شروع شد!"، شاید پروژه لاروش وارد مرحله اصلی تولید شده است. کارگردان Rainbow Six Siege در ادامه توییت خود را به یک آگهی شغلی لینک کرده که نشان می‌دهد آنها به دنبال یک برنامه نویس جاوا برای کار بر روی مسابقات، گروه‌ها، جدول‌های رقابت و یافتن مسابقات (چند نفره) هستند.

"بالاخره، شروع شد! بیایید با ما کار کنید. ما به یک برنامه نویس حرفه‌ای جاوا نیاز داریم… https://t.co/ecFQahtmkN نیاز ما در همین بخش است اما کار بر روی آن احتمالا حس خلاقیت شما را تحریک خواهد کرد."

با توجه به کارنامه کاری سیمون لاروش و آگهی شغلی که مشخصا مربوط به محتوای آنلاین است، با اطمینان می‌توان که این پروژه Guerrilla Games به نوعی یک بازی چندنفره رقابتی است. شاید عنوانی چندنفره از سری Killzone؟ یا حتی عنوانی کاملا جدید؟

پروژه تحت نظر سیمون لاروش احتمالا تنها عنوانی نیست که Guerrilla بر روی آن کار می‌کند. جا دارید بار دیگر اشاره کنیم که این استودوی هم اکنون بیش از 400 کارمند دارد و سال گذشته آنها طراحانی را در بخش طراحی مراحل، محیط و سیستم مبارزه جذب کردند تا احتمالا از آنها در ساخت دنباله Horizon Zero Dawn استفاده شود. Horizon Zero Dawn تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه فروش داشته و همین موفقیت بازگشت ای‌لوی را تضمین می‌کند.

نظر شما چیست؟ چه انتظاری از عنوان بعدی Guerrilla Games دارید؟ آیا موافق ساخت عنوانی چندذنفره توسط این استودیو هستید یا یک بازی تک نفره را ترجیح می‌دهید؟