تاریخ انتشار Octopath Traveler برای PC مشخص شد

تاریخ انتشار Octopath Traveler برای PC مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Dualshockers، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، در یک پستی که در سایت رسمی Square Enix منتشر شده بود، تاریخ عرضه‌ی بازی Octopath Traveler برای PC مشخص شد. البته این پست پس از مدتی پاک شد ولی به هر حال آن چیزی که مشخص است قرار است این بازی در تاریخ 7 ژوئن برای PC منتشر شود. این بازی که در ماه جولای سال 2018 به طور انحصاری برای Switch منتشر شده بود، توانسته بود طرفدران بسیاری را به دست بیاورد و نظر کاربران را به خود جلب کند.

Octopath Traveler یک بازی در سبک نقش آفرینی است که کنترل 8 شخصیت مختلف را در اختیار کاربران می‌گذارد که هر کدام از این شخصیت‌ها داستان‌های مختلفی دارند. شخصیت‌هایی مانند Olberic که یک شوالیه‌ی به دنبال رستگاری است و یا شخصیت Primrose که یک نجیب زاده‌ای است که به دنبال قاتل پدر خود است. 8 منطقه‌ی مختلف درون بازی وجود دارد تا هر کاربری با جست و جو در هر کدام از این مناطق می‌تواند ماموریت‌های جدیدی را انجام دهد و دشمنان هر منطقه را نیز از بین ببرد.

این بازی هم از طریق Steam و هم از طریق فروشگاه Square Enix قابل خریداری خواهد بود. البته هنوز صفحه‌ی مربوط به این بازی در Steam به وجود نیامده است و احتمالا این یکی از دلایلی است پست مربوط به تاریخ عرضه‌ی این بازی از وب سایت رسمی Square Enix پاک شده است. بازی Octopath Traveler هم اکنون برای Switch در دسترس است و در تاریخ 7 ژوئن نیز برای PC عرضه خواهد شد.