«اد بون» می‌گوید؛ Mortal Kombat فقط خشونت خالی نیست، NetherRealm به حضور در ژانرهای دیگر علاقمند است

به نظر سازنده این سری فقط Fatalityها نیستند که مردم را جذب بازی می‌کنند.

نام Mortal Kombat، از شروع کار خود، هم معنی با لغاتی از جمله «خشونت بیش از حد» تعبیر شده، به خصوص به علت Fatalityهای نمادین خود که با هر نسخه خوفناک‌تر و مسخره‌تر از قبل می‌شدند. ولی به نظر سازنده‌ی اصلی و تهیه‌کننده‌ی همیشگی این سری یعنی اِد بون (Ed Boon) فقط خشونت نیست که باعث شده Mortal Kombat یکی از پر فروش‌ترین و موردعلاقه‌ترین بازی‌های سبک فایتینگ باشد.

به گزارش پردیس گیم، طی مصاحبه‌ای با Game Informer، اِد بون درمورد این صحبت کرده ب اینکه شاید خشونت بازی زمانی از نکته‌هایی محسوب می‌شد که باعث فروش این بازی‌ها می‌شود، با اینحال در سال‌های اخیر حرف‌ها و گفته‌هایی که اظهار داشتند بازی چیزی به جز دل و روده و زد و خورد بی‌معنی نیست کمتر و کمتر شده و اینکه مردم فقط به خاطر خون و خون‌ریزی Mortal Kombat را دوست ندارند بلکه مکانیک‌های هسته‌ای این بازی هستند که آن را جذاب و درگیر کننده کرده.

همچنین وی اشاره کرد که تیم آن‌ها در NetherRealm Studios علاقه دارد در ژانرهای مختلف دیگری نیز حضور داشته باشند و IPهای دیگری را امتحان کنند (البته، استودیو همچنان روی سری Injustice کار خواهد کرد) با اینحال اشاره‌ای نشد که دقیقاً چه چیزهای را برای آینده در نظر گرفته‌اند، اما اِد بون قبلاً در مصاحبه‌های خود گفته که علاقه به ساخت عنوانی حول محور دنیای Marvel را دارند…

Mortal Kombat با اولین حضور خود در 1992 به یک سری دنباله دار تبدیل شده و حالا یکی از پرفروش‌ترین و مورد پسندترین بازی‌های فایتینگ تمام دوران محسوب می‌شود. جدیدترین نسخه‌ی این بازی‌ها، Mortal Kombat 11، در 3 اردیبهشت ماه برای Switch ،Xbox One ،PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد.