شایعه: اطلاعاتی جدید از بازی Star Wars: Jedi Fallen Order لو رفت؛ از ساخته‌شدن توسط موتور Unreal Engine 4 تا تمرکز برروی بخش تک‌نفره

شایعه: اطلاعاتی جدید از بازی Star Wars: Jedi Fallen Order لو رفت؛ از ساخته‌شدن توسط موتور Unreal Engine 4 تا تمرکز برروی بخش تک‌نفره

بعد از انتظارات و شایعات بسیار، چند وقت پیش سرانجام EA و Respawn در جریان مراسم E3 اعلام کردند که خالق و توسعه‌دهنده سری Titanfall در حال کار برروی عنوانی بر اساس سری بسیار معروف Star Wars است. 2 روز پیش نیز EA نیز با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که به زودی اخباری جدید از بازی Star Wars: Jedi Fallen Order به اشتراک خواهد گذاشت. اما به نظر می‌رسد به لطف اطلاعات جدید منتشرشده، قبل از رونمایی کامل می‌توانیم با برخی اط ویژگی‌های بازی آشنا شویم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، به تازگی شخصی در Reddit با نام کاربری SchrodingersWitcher ادعا داشته که اطلاعاتی جدید از این بازی را در RestEra و از یکی از توسعه‌دهندگان Fallen Order دریافت کرده است.

بنابر این اطلاعات لورفته، Fallen Order بخشی از داستان و روایت جدید سری Star Wars خواهد بود که البته چندان سورپرایزکننده نیست چرا که بازی Star Wars: Battlefront 2 که در سال 2017 منتشر شد نیز از همین قاعده پیروی می‌کرد. در این بازی بازیکنان در نقش یک پروتاگونیست مذکر بازی خواهند کرد. Fallen Order نقش "بک افزونه در مجموعه داستان‌های Star Wars را خواهد داشت" و بازیکنان را سیاراتی کاملا جدید خواهد برد.

از مکانیک‌های درون بازی نیز می‌توان به توانایی راه‌رفتن برروی دیوار و المان‌های پارکور اشاره کرد؛ هم‌چنین بازیکنان می‌توانند از یک سیاره به سیاره‌ای دیگر بروند؛ در نیتجه با عنوانی نه تماما جهان‌باز و نه تماما خطی روبرو هستیم. هم‌چنین مبارزات بازی براساس گفته‌های شخصی که شایعات را منتشرکرده، شباهت‌هایی به Dark Souls خواهد داشت و مکانیک دفع‌کردن حملات حریفان نیز شبیه به Sekiro: Shadows Die Twice خواهد بود. بازی دارای اشاراتی به فیلم‌های اخیر Star Wars یعنی Rogue One و Solo نیز خواهد بود و به جای Frostbite، با Unreal Engine 4 ساخته می‌شود.

اما تقریبا می‌توان گفت که هیجان‌انگیزترین و جالب‌ترین بخش این شایعه تک‌نفره بودن آن (یا حداقل تمرکز بیشتر برروی بخش داستانی) است. بنابر فردی که شایعه را منتشرکرده، بخش داستانی بازی قوی خواهد بود و بسیار بیشتر از 5 ساعت طول خواهد کشید. مشخص نشده بازی دارای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای خواهد بود یا نه ولی اگر هم داشته باشد، براساس شایعه تاثیر برروی گیم‌پلی نخواهند داشت.

همانند همیشه در نظر داشته باشید که تمامی این حرف‌ها شایعه بوده تا زمانی که Respawn و EA آن‌ها را تایید یا رد نکنند، نمی‌توان آن‌ها را درست دانست. با این وجود، تنها 2 روز دیگر باید برای مطلع‌شدن از ویژگی‌های Star Wars: Jedi Fallen Order صبر کرد چرا که اطلاعات رسمی در تاریخ 24 فروردین در شیکاگو طی رویدادی با صنعت بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.