احتمال تغییر تاریخ‌ها، مکان‌ها و نژاد شخصیت‌های سریال تلوزیونی Halo وجود دارد؛ آیا چهره Master Chief نمایش داده خواهد شد؟

احتمال تغییر تاریخ‌ها، مکان‌ها و نژاد شخصیت‌های سریال تلوزیونی Halo وجود دارد؛ آیا چهره Master Chief نمایش داده خواهد شد؟

با اینکه هنوز مدت زمان زیادی باقی مانده اما به نظر می‌رسد سریال تلوزیونی شبکه Showtime براساس سری Halo واقعا در حال رخ‌دادن است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، تهیه‌کننده اجرایی استودیو 343 یعنی "کیکی ولف‌کیل" (Kiki Wolfkill) امروز در جریان مصاحبه‌ای در پنل رویداد Reboot Develop به صورت خلاصه در رابطه با اقتباس تلوزیونی این سری صحبت کرد. وی گفت که داستان و روایت کلی این سری از مهم‌ترین اولویت‌های 343 است ولی نه به قیمت انجام‌دادن کاری که منطقی به نظر می‌رسد.

برای مثال، بازی‌های Halo هیج‌گاه چهره Master Chief را نمایش نداده‌اند تا به وی جذبه‌ای عرفانی و نمادین ببخشند. ولی آیا چنین کاری در تلوزیون نیز جواب می‌دهد؟ "ولف‌کیل" در این مورد می‌گوید: "موقعیت‌هایی وجود دارد که Master Chief قصد دوش‌گرفتن دارد (خنده)؛ اما جدا از شوخی، جزئیات بیشتری وجود دارند که شاید تغییر کنند؛ چیزهایی نظیر تاریخ‌ها، مکان‌ها و نژاد شخصیت‌ها؛ ولی با این وجود ما می‌خواهیم که به طرفداران و چیزهای مورد علاقه آن‌ها در مورد این IP احترام بگذاریم. "

این تهیه‌کننده در ادامه گفت که البته می‌داند هیچ‌گاه نمی‌توان همه را راضی نگه داشت. همیشه افرادی وجود دارند که ناراحتند و مخالف هستند ولی آن‌ها تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا بهترین محتویات ممکن را برای این سریال به نمایش بگذارند.

نظر شما چیست؟ آیا با نشان‌دادن چهره Master Chief و یا تغییر مکان‌ها و نژاد شخصیت‌ها موافق هستید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.