نورمن ریداس یکی از ستارگان Death Stranding به تازگی برای اولین بار از Kojima Productions دیدار کرده است

نورمن ریداس یکی از ستارگان Death Stranding به تازگی برای اولین بار از Kojima Productions دیدار کرده

نورمن ریداس (Norman Reedus) با اینکه سال‌هاست درحال کار بر روی Death Stranding است، به نظر هیچوقت مستقیماً استودیویی که این پروژه را در دست دارد از نزدیک ندیده. البته، تا الان.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، طی آخر هفته‌ی گذشته، ریداس برای اولین بار با هیدئو کوجیما و تیم او Kojima Productions در ژاپن دیدار کرد. با اینکه مدت زمان بسیاری است که او با کوجیما و شرکت مربوطه برای ساخت Death Stranding همکاری می‌کند، به نظر موشن کپچر و صداگذاری‌های ریداس هیچوقت باعث نشده که وی مستقیماً با استودیوی سازنده در ارتباط باشد. اگرچه از آنجا که آخرهفته‌ی گذشته‌ی ریداس در ژاپن سپری می‌شده، او بالاخره فرصت این را پیدا کرده تا از نزدیک استودیوی اصلی را ببیند.

Kojima Kojima Kojima

همانطور که در تصویر منتشر شده در توئیتر شخص کوجیما می‌بینید، ریداس نام و امضای خود را در کنار دو فرد دیگری که ظاهراً پیش‌تر به استودیو سر زده بودند ثبت کرده. ریداس سابقاً به شکلی مدوام در پاسخ به اینکه کار کردن با کوجیما چگونه است اون را یک نابغه توصیف کرده و این نظر را در دست نوشته‌ی او هم می‌توانیم ببینیم.

با اینکه تقریباً هیچکدام از محتویات به اشتراک گذاشته شده توسط کوجیما تأثیری روی Death Stranding نمی‌گذارد ولی همیشه خوشحال می‌شویم که چنین حرکت‌هایی را از یکی از با سابقه‌ترین‌های بازی‌های ویدئویی ببینیم. امیدواریم در آینده اطلاعات بیشتری درمورد خود بازی دریافت کنیم.

Death Stranding همچنان به صورت انحصاری برای PS4 در دست توسعه قرار دارد و هنوز تاریخ انتشاری باری آن در نظر گرفته نشده.