تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی جذاب Mortal Kombat 11 بازگشت شخصیت کیتانا را تایید می‌کند

تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی جذاب Mortal Kombat 11 بازگشت شخصیت کیتانا را تایید می‌کند

با نزدیک شدن به موعد رسمی عرضه عنوان Mortal Kombat 11، سرعت معرفی مبارزین این بازی مورد انتظار هم افزایش پیدا کرده است. استودیو NetherRealm در جدیدترین رونمایی خود برای Mortal Kombat 11، بازگشت شخصیت شناخته شده کیتانا (Kitana) را با انتشار یک تبلیغ تلویزیونی تایید کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، کیتانا اولین بار در سال 1993 با عرضه Mortal Kombat II به این سری مبارزه‌ای معرفی شد. سلاح اصلی کیتانا دو بادبزن فولادی هستند و در نمایش جدید می‌بینیم که او چطور از این سلاح منحصر به فرد در مبارزه با یکی دیگر از شخصیت‌های قدیمی سری یعنی اسکورپیون استفاده می‌کند. کیتانا در تبلیغ تلویزیونی جدید Mortal Kombat II از بادبزن ‌های خود برای پرت کردن حواس اسکورپیون استفاده می‌کند تا از نزدیک به این شخصیت آسیب وارد کند. احتمالا با نمایشی جدید از گیم پلی بازی با نحوه مبارزه کیتانا در Mortal Kombat II بیشتر آشنا خواهیم شد.

از آنجا که مجله Game Informer در جدیدترین شماره خود به پوشش اختصاصی Mortal Kombat 11 پرداخته، بنابراین احتمال می‌رود که انتظار برای نمایش گیم پلی جدید این بازی با محوریت شخصیت کیتانا خیلی هم طولانی نشود. Game Informer اخیرا شخصیت کاملا جدید ستریون (Cetrion) را معرفی کرد. این احتمال هم وجود دارد که کیتانا پیش از عرضه بازی و در جریان یکی از استریم‌های زنده NetherRealm که تحت عنوان Kombat Kast پخش می‌شود، نمایش داده شود.

حضور کیتانا هفته گذشته با لو رفتن لیست تروفی‌های Mortal Kombat 11 به نوعی قطعی شده بود. شخصیت کاملا جدید کالکتور (Kollector) نیز پیش از معرفی رسمی به همین شکل لو رفت. با توجه به اطلاعات تروفی‌های بازی و اگر لیست 25 نفره مبارزین بازی نهایی باشد می‌توان گفت که هنوز معرفی یک شخصیت باقی مانده است.

در ادامه شاهد تبلیغ تلویزیونی جذاب این بازی باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل (سه شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برای PS4 ،Xbox One ،PC و Nintendo Switch در دسترس قرار خواهد گرفت.