گزارش جدید بر روی روایت Watch Dogs 3 در لندن تاکید دارد

اوایل این هفته یک ایستر اِگ جذاب در Tom Clancy's The Division 2 کشف شد که به نظر می‌رسد به نسخه بعدی از سری Assassin's Creed اشاره دارد. تصویر مذکور به این نکته اشاره دارد که در آینده شاهد روایت بازی در مکان و دوره وایکینگ‌ها خواهیم بود. حال به نظر می‌رسد گزارشی از بازی محبوب دیگر Ubisoft یعنی Watch Dogs 3 در فضای مجازی پخش شده است.

همانطور که می‌دانید مدت زیادی می‌شود که شایعه در دست توسعه بودن این پروژه را شنیده‌ایم و انتظار داریم در E3 سال جاری به طور رسمی از آن رونمایی شود. گزارش جدید منتشر شده، تاکید دوباره بر روی رخ دادن بازی در لندن دارد. از طرفی در لحظات پایانی Watch Dogs 2 نیز متوجه نام بریکستون، مکانی در پایتخت انگلستان، شدیم که این شایعه را تقویت می‌کند. حال به گزارش پردیس‌گیم، Kotaku این گزارش را تایید کرده و اعتبار آن را بالاتر برده است.

به طور حتم روایت در این منطقه جذابیت‌های خود را دارد، به طور مثال در انگلستان داشتن سلاح گرم ممنوع است و آزادی آمریکا وجود ندارد. حال آیا تیم سازنده این محدودیت را اعمال خواهد کرد؟ یا این که انواع و اقسام سلاح‌های گرم در بازی تعبیه خواهند شد؟ قبلاََ شنیده بودیم که WD 3 تمرکز بیشتری بر روی هک کردن خواهد داشت.

سه سال از ماجراجویی و همراهی ما با مارکوس در Watch Dogs 2 می‌گذرد. بسیاری از طرفداران منتظر ماجراجویی جدیدی هستند اما آیا دوباره به فضای تاریک نسخه اول باز خواهیم گشت و یا این که فضای شاد بازی دوم ساختار اصلی می‌باشد؟

نظر شما در این باره چیست؟