تعداد نسخه‌های ارسالی Persona 5 به فروشگاه‌ها به رقم 2.4 میلیون نسخه رسید

تعداد نسخه‌های ارسالی Persona 5 به فروشگاه‌ها به رقم 2.4 میلیون نسخه رسید

شرکت Atlus اخیرا جدیدترین آمار فروش نقش آفرینی ژاپنی خود یعنی Persona 5 که در سال 2017 عرضه شد را منتشر کرد.

امروز دومین سالگرد عرضه Persona 5 است، یکی از برترین عناوین سال 2017 که شنیدن خبر موفقیت‌های آن قطعا بازیکنان زیادی را خوشحال خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، کارگردان بازی‌های کنسولی Atlus آقای نائوتو هیرواکا در مصاحبه اخیر خود با وبسایت Persona Central فاش کرده است که آمار نسخه‌های ارسالی Persona 5 به فروشگاه‌ها به رقم 2.4 میلیون نسخه رسیده است. این آمار تا ژانویه 2019 را پوشش می‌دهد و با وجود اینکه فروش بازی نسبت به آخرین آمار که در مِه 2018 اعلام شد (2.2 میلیون نسخه) افزایش چشم‌گیری نداشته اما نشان می‌دهد که فروش بازی هر چند با شیب کم اما همچنان ادامه دارد.

بخشی از صحبت‌های هیرواکا در این مصاحبه: "از زمان عرضه بازی ما جوایز بسیاری بدست آورده‌ایم و در عین حال بازخوردهای بسیاری هم از سوی طرفداران دریافت کرده‌ایم. نظر طرفداران بسیار اشتیاق‌آور بوده است."

جدیدترین آمار فروش Persona 5 از یک سو گواهی است بر این حقیقت که این بازی طرفداران ویژه‌ای دارد و از سوی دیگر اینکه احتمالا راه برای ساخت دنباله‌های بیشتر هموار است. Atlus اخیرا اشاره‌ای به عنوان Persona 5 The Royal کرد اما هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نکرده است.
همچنین اوایل هفته گذشته وبسایت جدیدی برای Persona 5 S آنلاین شد که قرار است در تاریخ 25 آوریل (پنج شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) جزئیات بیشتری را منتشر کرد. شایعه‌ها به تایید Persona 5 برای Nintendo Switch اشاره دارند خصوصا که اخیرا این نسخه توسط خرده فروشی Best Buy لو رفت.
Persona هفته‌های شلوغی را پیش رو دارد و در همین مدت قرار است شخصیت اصلی این بازی به عنوان Super Smash Bros. Ultimate نیز اضافه شود.